کد خبر: ۱۴۳۶۹۶
زمان انتشار: ۲۱:۱۸     ۰۵ تير ۱۳۹۲
روایت استاندار از انتخابات گیلان
مردم از احمدی‌نژاد پیگیری وضعیت شورای شهر رشت را طلب می‌کردند و احمدی‌‌نژاد سر خود را از خودرو پایین آورد و پرسید که قضیه شورا چیه و بنده گفتم که توضیح می‌دهم.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، کیهان هاشم‌نیا در جلسه کمیته فناوری گیلان اظهار کرد: دولت الکترونیک را به راحتی‌می‌توان در استان پیاده‌سازی کرد.

وی یکی از کاربردهای موفقیت‌آمیز فضای مجازی را در انتخابات 24 خرداد ماه سال جاری عنوان کرد و افزود: آگاهی از وضعیت به‌لحظه تمام شعبه‌های رای برای بنده افتخارآمیز بود.

هاشم‌نیا با اشاره به ارائه 53 شناسنامه فوت شدگان در انتخابات گیلان، تصریح کرد: شناسنامه‌های مذکور توسط متصدیان فضای مجازی شناسایی شده و از روند رأی‌گیری حذف شدند.

استاندار گیلان به ارائه دو شناسنامه که مهر انتخابات را از روی آن پاک کرده بودند، اشاره کرد و گفت: شناسنامه‌های مذکور نیز توسط فعالان عرصه فضای مجازی شناسایی شد و اجازه رای دوباره به صاحبان آنها داده نشد.

وی با بیان اینکه تعداد 2 هزار و 888 شعبه امر رأی‌گیری را در گیلان انجام دادند، خاطرنشان کرد: پنج درصد شعبه‌ها با توجه به اینکه سیستم‌های آنها آف‌لاین بود اما اطلاعاتی که در آنها ریخته می‌شد، قابل مشاهده و مشخص بود.

*رشوه‌خواری در مقابل دوربین

هاشم‌نیا راه‌اندازی دولت الکترونیک را سبب شفاف شدن امور دانست و بیان کرد: متصدی یکی از اداره‌ها در مقابل دوربین مداربسته اقدام به رشوه‌خواری می‌کند و وقتی از او می‌پرسند پول دریافتی بابت چه کاری بود، می‌گوید طلب خود را وصول کردم اما ارباب رجوع بیان کرد که متصدی مربوطه بابت انجام کار از او درخواست رشوه کرده است.

استاندار گیلان با تأکید براینکه سازمان‌ها باید اجرای دولت الکترونیک را بپذیرند، اظهار کرد: مدیران دستگاه‌ها باید در اجرای دولت الکترونیک و مزایای آن توجیه شوند.

*احمدی‌نژاد از استاندار گیلان پرسید قضیه شورا چیه؟

وی به وضعیت شورای سوم شهر رشت اشاره کرد و یادآور شد: بخشی از آبروی گیلان در کمیسیون ماده 100 بر باد رفت.

هاشم‌نیا اجرای خدمات الکترونیکی توسط اداره‌ها به‌ویژه شهرداری‌ها را روشن شدن امور برای تمام مردم عنوان کرد و افزود: پنج هزار پرونده کمیسیون ماده 100 در استان وجود دارد و اگر این امر توسط دولت الکترونیک انجام شود، دیگر ارتباط چهره به چهره وجود ندارد و امور به صورت قانونی انجام می‌شود.

استاندار گیلان با اشاره به سفر دور چهارم هیئت دولت به گیلان، تصریح کرد: رئیس جمهور هنگام عزیمت از فرودگاه سردار جنگل به ورزشگاه عضدی رشت با استقبال ملت مواجه شد و سقف خودرو را برای دیدار با مردم کنار زد که بارانی از نامه بر ما نازل شد.

وی به استقبال مردم از احمدی‌نژاد اشاره کرد و گفت: مردم از احمدی‌نژاد پیگیری وضعیت شورای شهر رشت را طلب می‌کردند و احمدی‌‌نژاد سر خود را از خودرو پایین آورد و پرسید که قضیه شورا چیه و بنده گفتم که توضیح می‌دهم.

هاشم‌نیا اجرای دولت الکترونیک را سبب مقبولیت تمام سازمان‌ها دانست و بیان کرد: کیفیت ارائه خدمات از ویژگی‌های دولت الکترونیک است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها