کد خبر: ۱۴۴۵۱۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۰۹ تير ۱۳۹۲
اشجاری: فتح‌الله‌زاده و امیری جواب طلبکارها را نمی‌دهند اما مصاحبه می‌کنند/
بازیکن فصل پیش استقلال گفت که به زودی از این باشگاه شکایت خواهد کرد تا به حقش برسد.

حسن اشجاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم که در این فصل به ملوان پیوسته در مورد کار کردن با دراگان  اسکوکیچ که در فصل جدید لیگ برتر روی نیمکت ملوان خواهد نشست گفت: معمولا مربیانی که از بلوک شرق می‌آیند سبک خاص خودشان را دارند. من قبلا با مربیانی مثل لوکا بوناچیچ و زلاتکو کرانچار کار کرده‌ام و باید بگویم دراگان از لحاظ سبک کاری شبیه آنها است.

بازیکن این فصل ملوان تاکید کرد که کرانچار و لوکا از لحاظ تجربه شرایط بهتری دارند ولی دراگان هم یک مربی جوان است که انرژی و انگیزه زیادی دارد. این بازیکن گفت که اسکوکیچ یک تیم  جوان را در دست گرفته و نکته مهم این است که بدون حاشیه کارشان را شروع کرده‌اند.

اشجاری در ادامه با ناراحتی از رفتار مسئولان باشگاه استقلال تاکید کرد: از روزی که از استقلال بیرون آمدم هیچ کس با من تماس نگرفت و من هم وقتی به آقایان فتح‌اله‌زاده‌ و امیری زنگ می‌زنم جواب نمی‌دهند. من از باشگاه استقلال 280 میلیون چک در دست دارم ولی متاسفانه جوابم را نمی‌دهند و این رفتارها بی‌احترامی به بازیکن است که اصلا خوشایند نیست.وقتی هم بازیکنی از استقلال شکایت می کند می خواهند وجهه او را خراب کنند و به هواداران بگویند فلان بازیکن بی تعصب است.

بازیکن فصل گذشته استقلال خاطرنشان کرد: دیگر نمی‌توانم صبر کنم و این بی‌احترامی برایم قابل تحمل نیست. به زودی از استقلال شکایت خواهم کرد. در این مدت حداقل 200بار به فتح‌الله‌زاده و امیری زنگ زدم ولی جوابم را ندادند. این در حالی است که نمی‌دانم چرا وقتی خبرنگاران به فتح‌الله‌زاده‌ و امیری زنگ می‌زنند، آنها خیلی راحت جواب می‌دهند. دلیلش این است که این دو نفر دوست دارند مدام در روزنامه‌ها باشند و هر روز از بمب ترکاندن حرف بزنند. نمی‌دانم استقلال چطور پول ندارد تا طلبکارانش را راضی کند ولی خیلی راحت بازیکن می‌گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها