کد خبر: ۱۴۵۱۳۰
زمان انتشار: ۰۱:۰۵     ۱۱ تير ۱۳۹۲
بازیکن استقلال گفت: استقلال در جمع ۸ تیم برتر آسیا قرار گرفته و مسئولان باید به داد آن برسند.
هاشم بیک‌زاده که همانند شب گذشته امشب نیز در دفتر فتح‌الله زاده حضور یافته بود، گفت: از فتح الله زاده تشکر می‌کنم. با صحبت‌هایی که با وی انجام دادم همه چیز خوب پیش رفت و از این به بعد تمرینات را دنبال می‌کنم.

وی درباره حضور نیکبخت واحدی در استقلال عنوان کرد: همه بازیکنان دوستان ما هستند. سال گذشته حسن اشجاری و میثم حسینی از دوستان من بودند که مشکلی با هیچ‌کدام از آنها نداشتم. با همه دوستانم رقابت می‌کنم.

مدافع - هافبک استقلال در خصوص بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا، گفت: تمام فکر و ذکرمان آسیا است و بیشترین توانمان را باید در آسیا بگذاریم. لیگ و جام حذفی را نیز داریم اما شاید در آسیا هیچ وقت این شرایط پیش نیاید. برای لیگ زمان به اندازه کافی وجود دارد که آن را جبران کنیم اما لیگ قهرمانان آسیا را باید خیلی جدی بگیریم و با تمام قدرت بجنگیم تا اگر خدا بخواهد ستاره سوم را برای استقلال بگیریم.

بیک‌زاده ادامه داد: تمام فکرمان گرفتن سومین ستاره است تا در تاریخ باشگاه استقلال ثبت شود. امیدوارم وقتی ستاره سوم را می‌گیریم ما هم جزء آن بازیکنان باشیم.

وی در مورد اینکه چه شناختی از بوریرام تایلند دارند، اظهار داشت: تا حدودی از این تیم شناخت داریم. آنها ۴،۵ بازیکن خارجی خوب دارند و فکر می‌کنم تیم خوبی هستند که تا این مرحله بالا آمده‌اند. بازی اول در تهران سخت است و اگر خدا بخواهد با حمایت هواداران بازی خوبی انجام می‌دهیم.

بیک‌زاده در خصوص اینکه آیا استقلال پتانسیل قهرمانی آسیا را دارد، عنوان کرد: تیم ما از سال گذشته قوی‌تر است. بازیکنان سال گذشته را نگه داشته‌ایم و چند بازیکن جدید نیز جذب شده‌اند و انشاءالله با مدیریت فتح‌الله‌زاده و قلعه‌نویی با تمام وجود کار کنیم تا به همان هدفی که همه دنبال می‌کنند؛ برسیم.

مدافع - هافبک استقلال درباره انتظارش از هواداران، گفت: هواداران همیشه تیم‌شان را حمایت کرده‌اند و در سرما و گرما پشتیبان تیم ما بوده‌اند. از آنها می‌خواهم باز هم از ما حمایت کنند، البته به گفتن ما نیست و آنها خودشان استقلال را حمایت می‌کنند. اگر ستاره سوم را کسب کنیم برای آنها است.

بیک‌زاده درباره انگیزه‌های خود برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، گفت: این به قسمت برمی‌گردد و قسمت، هر چیزی که باشد همان می‌شود. من یک سال سخت را در پیش دارم و باید از خیلی چیزهایم بگذرم. تمرینات را باید دو برابر کنم و در واقع سال، سال تمرین است و باید با تمام وجود تمرین کنم تا یکی از مسافران جام جهانی باشم و بتوانم در برزیل برای تیم ملی بازی کنم.

وی در مورد اینکه استراحت کمی پس از بازی‌های تیم ملی در مقدماتی جام جهانی داشته و اکنون در تمرینات استقلال شرکت کرده، گفت: ۱۰ روز خوب استراحت کردیم و کم‌کم باید بدنم را برای مسابقات آماده کنم. باید خیلی مراقبت باشیم چون استراحتمان کم بوده و باید با برنامه کار کنیم تا مصدوم نشویم.

مدافع - هافبک استقلال در پاسخ به این سوال که آیا چک دوم وی پاس می‌شود یا نه، اظهار داشت: اگر خدا بخواهد این چک نیز پاس می‌شود، اما اگر پاس نشد جای نگرانی نیست چون اینجا استقلال است و سال گذشته کلی بی‌پولی کشیدیم. هیچ مشکلی نبود و برای قهرمانی در لیگ جنگیدیم و همانطور که دیدید استقلال قهرمان لیگ شد اما از مسئولان می‌خواهم به داد استقلال برسند.

بیک‌زاده خاطرنشان کرد: استقلال این همه هوادار دارد و اکنون جزو ۸ تیم برتر آسیا است. فکر می‌کنم استقلال اکنون به نوعی تیم ملی است و نامش دیگر استقلال نیست. امیدوارم مسئولان به این تیم کمک کنند تا مشکلات حل شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها