کد خبر: ۱۴۵۱۴۲
زمان انتشار: ۰۷:۰۶     ۱۱ تير ۱۳۹۲
«در ايران دولت تغيير کرده نه نظام! کساني از اپوزيسيون هربار با تنفر از شيخ ياد مي‌کنند ولي حالا در انتخابات تغيير کرده‌اند. چه خوب گفت شاعر که: از دست‌بوس، ميل به پابوس کرده‌اي. خاکت به سر، ترقي معکوس کرده‌اي».
اين مطلب را پايگاه اينترنتي گويانيوز از رسانه‌هاي حامي فتنه‌سبز خطاب به برخي هم‌قطاران سابق خود نوشت که مي‌کوشند پيروزي حجت‌الاسلام والمسلمين روحاني را به نام خود يا اپوزيسيون جا بزنند. نويسنده اين مطلب مي‌افزايد: شيخ حسن روحاني حتي اصلاح‌طلب هم نيست و اصلاح‌طلبان حتي از ماه‌ها پيش اعلام کردند که در اين انتخابات جايي ندارند.
گويانيوز تاکيد کرده است: برخي مدعيان بعد از 34 سال هنوز نمي‌دانند که به پابوسي شيخ تنزل کرده‌اند.
از سوي ديگر وبسايت بالاترين با مرور اظهارات رئيس‌جمهور منتخب درباره فتنه‌گران نوشت: برخي از دوستان ما خود را به خواب زده‌اند و طبيعتا کسي را که خود را به خواب‌زده نمي‌توان بيدار کرد.
بالاترين اين فراز از سخنان حجت‌الاسلام والمسلمين روحاني عليه عاملان تحريک به آشوبگري در 25 بهمن (موسوي و کروبي و خاتمي) را مورد توجه قرار داد که به خبرگزاري ايلنا مي‌گويد: «در روز 25 بهمن عده معدودي به بهانه حمايت از مردم مصر و تونس به خيابان‌ها آمدند که اتفاقا در شعارهاي آنها حمايتي از مردم مصر و تونس به چشم نمي‌خورد و متاسفانه با شعارهاي ضدانقلابي، موجبات خوشحالي و بهره‌برداري آمريکا، رژيم صهيونيستي و ضدانقلاب را فراهم آوردند و موجب ناراحتي قاطبه مردم شريف ايران شدند. در واقع اين حرکت ضداسلامي و ضدملي، از يک سو مي‌خواست فرياد قاطعانه ملت ايران در روز 22 بهمن را تحت‌الشعاع قرار داد و از سوي ديگر وسيله‌اي براي انحراف افکار مردم منطقه از دشمنان اصلي يعني آمريکا و رژيم صهيونيستي و شکست اخير آنان گردد... حرکت 25 بهمن گروهي فريب خورده کاملا محکوم است و قوه قضاييه بايد براساس وظايف ذاتي خود نسبت به اين حرکت ضدانقلابي اقدام نمايد. در اين شرايط حساس منطقه‌اي که خيزش‌هاي مردمي با الگوگيري از انقلاب اسلامي مردم ايران آغاز شده است، هوشياري و وحدت و انسجام مردم شريف ايران و در صحنه بودن آنان و اطاعت از رهنمودهاي ولايت‌امر و رهبري نظام و مراعات نظم و قانون از هميشه بيشتر مورد انتظار است، که بحمدالله مردم مثل هميشه به بهترين وجه با هوشياري و انسجام کامل در صحنه حضور دارند و گوش به فرمان مقام معظم رهبري مي‌باشند».
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها