کد خبر: ۱۴۵۲۰۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۷     ۱۱ تير ۱۳۹۲
رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: از انتخاب سه نفر از اعضاي هيئت مديره باخبرم که با اين وضعيت در مورد پروين نمي‌توانم نظري بدهم.
فداحسين مالکي در خصوص اعضاي جديد هيئت مديره پرسپوليس و جلسات مکرر سجادي با پيشکسوتان و مديران سابق اظهار داشت: من زياد در جريان برخي موضوعات نيستم، آقاي سجادي ماموريتي گرفته و در حال مذاکره با افراد مختلفي است که تا آمدن وزير از کره تکليف نهايي مشخص شود.

به گزارش فارس ، وي در پاسخ به اين سؤال که گفته مي‌شود غمخوار و عابديني هم جزو گزينه‌هاي شما هستند تاکيد کرد: من از اين موضوع اطلاعي ندارم و بعيد مي‌دانم اين اتفاق بيفتد. من از آنچه که اطلاع دارم اين است که با افراد مختلف در حال مذاکره هستند.

مالکي ادامه داد:‌مطمئن باشيد هر وقت از من مشورت بخواهند اين کار را خواهم کرد. بالاخره انتخاب هيئت مديره در اختيار وزارت ورزش است و ما هم نمي‌توانيم زياد در آن دخل و تصرف داشته باشيم. در کل منتظريم که وزير ورزش از سفر بيايند و بعد از تغيير تحول و رسيدن اعضاي هيئت مديره به تعداد اکثريت انجام شود.

وي در پاسخ به سؤال ديگري که تا الان چه کسان ديگري اعضاي هيئت مديره قرمزپوشان هستند، تاکيد کرد: تا آنجا که مي‌دانم سه نفر انتخاب شده‌اند من، رويانيان و کامبوزيا جزو انتخاب‌ها هستيم اما از پروين خبر ندارم ممکن است با اين حرف‌هايي که در چند روز گذشته زده شده اتفاقاتي افتاده باشد که من از حضور ايشان در هيئت مديره ديگر بي‌خبرم.

مالکي در پايان در خصوص مصاحبه کامبوزيا مبني بر اينکه بازيکنان و کادر فني بايد کار خود را انجام دهند و برخي مسائل به آنها مربوط نمي‌شود گفت: ما در اين خصوص حرف‌هاي خودمان را زده بوديم اين کار اشتباه است و خداي ناکرده باعث مي‌شود تنش به وجود آيد. ما بارها اين مسئله را تکرار کرده بوديم اما متاسفانه باز هم اين اتفاق افتاد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها