کد خبر: ۱۴۵۳۷۹
زمان انتشار: ۱۳:۴۱     ۱۱ تير ۱۳۹۲
سخنگوي شرکت پيشکسوتان باشگاه پرسپوليس گفت: قصد جواب دادن و شکستن حرمت پيشکسوتي ديگر از باشگاه را نداشتم اما رهبري‌فرد عروسک خيمه‌شب‌بازي برخي رسانه‌ها شده است.
به گزارش 598 ،ضياء عربشاهي در گفت‌وگو با فارس، در مورد اظهارات بهروز رهبري فرد عليه پيشکسوتان باشگاه پرسپوليس، اظهار داشت: من هرگز دوست نداشتم جواب يک پيشکسوت ديگر را بدهم اما برخي‌ها با صحبت در بعضي رسانه‌ها حرمت‌ها را زير پا گذاشته‌اند و شأن و شئون پيشکسوتان را زير سؤال بردند؛ مثل بهروز رهبري فرد که من از همين جا به ايشان مي‌گويم آقاي رهبري فرد عروسک خيمه‌شب بازي برخي رسانه‌ها شده‌اي.

 

وي افزود: قصد حمايت از کسي را ندارم اما آقاي رهبري فرد چه کسي زير بال و پر تو را گرفت و تو را به پرسپوليس و استيل‌آذين برد؟ اين فرد کسي نبود جز علي پروين که اينطور حرمتش را در رسانه‌ها مي‌شکني.

 

آقاي رهبري فرد تا همين چند روز پيش شب و روز کنار پروين بودي اما حالا او را در رسانه‌ها مي‌کوبي و به تمسخر مي‌گيري؟ اين معرفت و مردانگي است؟ ‌آقاي رهبري فرد باز هم مي‌گويم عروسک خيمه شب بازي برخي رسانه‌ها شدي.

 

عربشاهي تاکيد کرد: ايشان گفته که پيشکسوتان به خاطر ماهانه 300 هزار تومان از رويانيان حمايت کردند اما ايشان اين را بدانند که ما الان زير مجموعه يک شرکت کوچک هستيم که ماهانه پولي به پيشکسوتان مي‌دهد شما وضعتان خوب است اما برخي از اين پيشکسوتان شب و روز جان مي‌کنند تا شکم خانواده خود را سير کنند بعد شما مي‌نشينيد و مي‌گوييد ما براي 300 هزار تومان خودمان را مي‌فروشيم.

 

سخنگوي کانون پيشکسوتان پرسپوليس تاکيد کرد: اگر خدا بخواهد اين پيشکسوتان صاحب سهام کوچکي مي‌شوند و انشاءالله در آينده حقوق آنها زياد مي‌شود. اگر از رويانيان حمايت کرديم چون با جان و دل کار کرد. کدام فوتبالي آمد که اين کار را براي ما انجام دهد. کجاي حمايت ما اشتباه بوده؟ آقاي رهبري فرد ما يک‌شبه فوتباليست نشديم و سال‌ها در اين فوتبال سالم بازي کرديم. يادم است من و پنجعلي سال 65 تا 66 پيشنهادي 7 ميليون توماني و يک آپارتمان 220 متري داشتيم ولي به خاطر پرسپوليس آن را رد کرديم و افتخار ما پوشيدن پيراهن اين تيم است. ما در آن زمان هم عروسک خيمه‌شب بازي برخي رسانه‌ها نشديم.

 

عربشاهي در پايان يادآور شد: ما قهرمان 35 ميليون هواداريم که شرکت کوچکي را براي خودمان تشکيل داديم. اسطوره بزرگ ما هم پروين است، نه جيره‌خواريم و نه دستمان جلوي کسي دراز است. اما مي‌دانيم در يک خانواده 5 نفره يک نفر ساز مخالف مي‌زند و در يک خانواده 110 نفره 5 نفر منتقد است که يکي از آنها شما و يکي ديگر آقاي انصاريان است که من به شما احترام مي‌گذارم اما از تو مي خواهم که لطفا عروسک خيمه‌شب بازي روزنامه‌ها نباشيد. بازيکن بزرگ بوديد اما الان وقتي که مي‌خواهند پرسپوليس و پيشکسوتان و يا هر کي را بکوبند به شما زنگ مي زنند. فقط يک کلام بگويم پروين گفت که موفقيت شاگردانم سربلندي من است و من هم جواب شاگردم را نمي‌دهم. اين جواب پروين خيلي حرف‌ها در آن نهفته بود که اميدوارم شما هم حرمت‌ها را آقاي رهبري فرد نگه داريد. اين شرکتي که ما داريم جداي از پرسپوليس است و درب آن بر روي همه پيشکسوتان باز است که انشاءالله بتواند بدون هيچ منتي پولي کوچک و ناچيز را دريافت کنند. مهم ترين موضوع اين است که بالاخره مديري آمده که به فکر اين کار بوده است.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها