کد خبر: ۱۴۵۷۸۷
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۱۲ تير ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: قديمي‌ها مي‌گفتند برخي بچه‌ها روزي دارند و انشالله اين هم روزي بچه عليرضا نيکبخت است.
امير قلعه‌نويي در حاشيه تمرين استقلال در مورد اينکه اين آخرين تمرين استقلال است و سرعت تمرينات استقلال کند است گفت: ما فردا هم يک بازي دوستانه داريم و امروز آخرين تمرين ما نيست. بازيکنان ما هم درگير ليگ قهرمانان آسيا و تيم ملي بودند به خاطر همين بازيکنان ما کمي ديرتر در تمرينات حضور يافتند. با اين حال از اين تيم راضي هستيم هر چند بايد زودتر اين تيم را جمع و جور مي‌کرديم.

به گزارش فارس، وي در مورد اينکه از شرايط بازيکنان استقلال راضي است گفت: اکنون زود است در اين مورد نظر بدهيم،‌ بايد چند بازي تدارکاتي انجام شود. يکي از آنها بازي با ديناموکيف است، با اين حال مطمئنم که استقلال اين فصل 30 تا 40 درصد با کيفيت‌تر از استقلال فصل گذشته در همين مقطع زماني است. جمعه به اوکراين مي‌رويم و با تيم دينامو بازي مي‌کنيم از دوستان خوبي مثل حداديان،‌ کوروش گلستانه تشکر مي‌کنم. سفير محترم ايران هم در اوکراين يکسري کارها را انجام داده است. اين اولين بار است که يک تيم ايراني به چنين کشوري مي‌رود.

سرمربي استقلال در مورد وضعيت خسرو حيدري و ساير بازيکنان ملي‌پوش استقلال گفت: از خسرو حيدري خبر ندارم با پژمان منتظري صحبت کردم مشکلي براي حضور در استقلال ندارد، نکونام هم در اردوي اوکراين با ما است. مسئله جباري هم نياز به زمان دارد و اين مسئله درون خانواده حل مي‌شود.

وي در مورد اينکه جباري هم به اوکراين سفر مي‌کند يا نه، گفت: بعيد مي‌دانم.

قلعه‌نويي در مورد اينکه ديرتر شروع شدن تمرينات براي استقلال مشکل‌ساز مي‌شود يا نه، گفت: من توضيح دادم، بازيکنان ما درگير مسابقات آسيايي و تيم ملي بودند.

سرمربي استقلال در مورد ناراحتي برخي از هواداران از حضور عليرضا نيکبخت در اين تيم در روز گذشته گفت:‌ ديروز هم وضعيت مثل امروز خوب بود و مردم تشويقش کردند خود نيکبخت با مردم صحبت کرد. اين تيم مال مردم است و نظر مردم خيلي مهم است از آنها تشکر مي‌کنم که نيکبخت را پذيرفتند. بايد کارهاي فرهنگي هم انجام بدهيم نيکبخت به خانه‌اش برگشته و مي‌خواهد فوتبالش را اينجا تمام کند. هر انساني اشتباه مي‌کند بايد به او کمک کنيم.

وي در مورد اينکه با جذب نيکبخت ريسک کرده است، گفت: اين ريسک نيست معامله است و حتماً جواب مي‌گيريم برخي قديمي‌ها مي‌گفتند بعضي از بچه‌ها روزي دارند اين هم روزي بچه نيکبخت و توراهي‌اش است که انشالله قدمش خير باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها