کد خبر: ۱۴۶۷۰۹
زمان انتشار: ۰۴:۰۰     ۱۷ تير ۱۳۹۲
به نظر می رسد جذب بازیکنی که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را داشته باشد، آخرین هدف پرسپولیسی ها در فصل نقل و انتقالات است.
روزنامه تماشا: به نظر می رسد جذب بازیکنی که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را داشته باشد، آخرین هدف پرسپولیسی ها در فصل نقل و انتقالات است. استقلالی ها برای لیگ سیزدهم محمد قاضی را از پرسپولیس خریدند و در ادامه با پژمان نوری و نیکبخت واحدی که در گذشته پیراهن سرخ به تن داشتند هم قرارداد بستند. تجربه نشان داده مدیران این دو تیم معمولا چنین اقداماتی را بی جواب نمی گذارند و خیلی زود دست به مقابله به مثل می زنند. قانون آنلاین ادعا کرده این موضوع در حال حاضر آنقدر برای قرمزها مهم شده که وقتی محمد قاضی به همراهس رپرست استقلال برای دریافت رضایتنامه اش به باشگاه پرسپولیس رفته بود، سعید شیرینی تلاش کرد او را برای بازگشت دوباره به پرسپولیس مجاب کند.

شیرینی حتی وعده داد با مبلغ درخواستی قاضی که قبلا به محل مناقشه تبدیل شده موافقت می شود. میرشاد ماجدی در مورد آنچه در این جلسه رد و بدل شد می گوید: «آقای شیرینی وقتی با پاسخ منفی قاضی مواجه شد به من گفت پرسپولیس حتما یکی از ستاره های استقلال را جذب می کند. البته فکر می کنم اومی خواست با ما شوخی کند.»

در روزهای اخیر باشگاه پرسپولیس تلاش زیادی را برای جذب یک نفر از میان آندرانیک تیموریان یا مجتبی جباری آغاز کرده است. موضوع جذب تیموریان توسط شخص علی دایی پیگیری می شود و محمد رویانیان در چند نوبت در مصاحبه های خود اعلام کرده پس از منتفی شدن جذب حدادی فر علاقمند است تا مجتبی جباری را سرخپوش کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها