أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۱۴۶۸۵۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۱۷ تير ۱۳۹۲
بازیکنان ملی‌پوش و بازیکنان تازه پیوسته به جمع سرخپوشان امروز برای انجام تست‌های پزشکی راهی آکادمی ملی فوتبال شدند.
به گزارش 598 به نقل از گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، با پیگیری کادر پزشکی پرسپولیس، امروز تعدادی از بازیکنان برای انجام تست‌های پزشکی استاندارد فدراسیون فوتبال، راهی آکادمی فوتبال شدند.

بازیکنان پرسپولیس پیش از این، هشتم خرداد ماه برای تست پزشکی اقدام کرده‌ بودند ولی تعدادی از اعضای تیم همچون ملی‌پوشان و بازیکنان تازه پیوسته به جمع سرخپوشان در آن تست حاضر نبودند که اقدامات لازم برای آنها امروز انجام شد.

*عالیشاه از سه‌شنبه تمرین می‌کند

کادر پزشکی پرسپولیس اعلام کرد؛ امید عالیشاه از تمرین بعدازظهر فردا با توجه به نتیجه معاینات، تمرینات خود را آغاز می‌کند.
 
کادر پزشکی سرخپوشان که امید عالیشاه را برای بررسی دقیق‌تر وضعیت آسیب‌دیدگی برای MRIاعزام کرده بود، اعلام کرد: مشکل عالیشاه به التهاب در ناحیه مفصلی مربوط می‌شود و به این منظور برنامه فیزیوتراپی و انجام تمرینات اصلاحی و کششی در نظر گرفته شده است که بازیکن باید به صورت مداوم آنها را تا بهبودی کامل انجام دهد.

کادر پزشکی بر این اساس اعلام کرد: عالیشاه از بعدازظهر فردا تمرینات میدانی را آغاز می‌کند که بسته به نتیجه معاینات به صورت انفرادی یا به صورت تیمی خواهد بود.
 
*عابدزاده از 2 هفته دیگر دست به توپ می‌شود

امیر عابدزاده دروازه‌بان جوان تیم فوتبال پرسپولیس تا 2 هفته دیگر به شرایط تمرین باز خواهد گشت.
 
کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس پس از بررسی MRIانجام شده از انگشت دست امیر عابدزاده اعلام کرد: با توجه به التهابی که در ناحیه مفصلی ناشی از کشیدگی شدید انگشت وجود دارد، استراحت عابدزاده بین 10 تا 14 روز تمدید می‌شود.

کادر پزشکی اعلام کرد: با توجه به اینکه اصراری برای بازگشت سریعتر این بازیکن وجود ندارد، ترجیح بر این است که زمان لازم و استاندارد برای بهبودی آسیب‌دیدگی داده شود تا مشکل پیش آمده به طور کامل برطرف شود.

گفتنی است؛ امیر عابدزاده تمرینات بدنسازی را در کنار تیم انجام می‌دهد و از 2 هفته دیگر تمرینات دروازه‌بانی با توپ را آغاز خواهد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها