کد خبر: ۱۴۶۹۶۷
زمان انتشار: ۲۲:۳۰     ۱۷ تير ۱۳۹۲
مدافع پيشين تيم استقلال گفت:استقلال فصل سختي را در پيش دارد و بايد بسيار هوشيار عمل کند.
مهدي هاشمي نسب درباره حضورش در بازي دوستانه تيم منتخب کرج مقابل استقلال عنوان کرد:من فوتبال را کنار گذاشته ام و نمي خواهم به آن برگردم اما دوستان خوبم در کرج تماس گرفتند و گفتند يک بازي تدارکاتي با استقلال داريم و اگر مي تواني بيا کمک کن.به همين دليل اين پيشنهاد را پذيرفتم.حضورم در تيم منتخب کرج دليل خاصي نداشت و فقط جهت کمک به دوستان خوبم بود.

به گزارش اوج نيوز،وي درباره شرايط استقلال در آستانه آغاز ليگ برتر گفت:استقلال و پرسپوليس هميشه محکوم به نتيجه گيري هستند چون هوادار از آنها اين را طلب مي کند.در اين دو تيم جاي کم کاري نيست و بايد تلاش کرد.فکر مي کنم استقلال تدارک خوبي براي فصل آينده ديده و اميدوارم موفق باشد.

هاشمي نسب درباره اينکه آيا بازيکن جواني در ترکيب استقلال ديد که در فصل آتي تبديل به پديده شود يا نه اظهار داشت:بازيکن جوان به آن مفهوم در استقلال نديدم.اکثرا بازيکنان باتجربه بودند.به هر حال استقلال فصل سختي را در پيش دارد و بايد بسيار هوشيار عمل کند.

وي در پاسخ به اين پرسش که به نظرش محمد رويانيان بايد در پرسپوليس بماند يا نه گفت:با توجه به اينکه رويانيان نشان داده است در درآمدزايي بسيار موفق عمل مي کند حضورش به نفع پرسپوليس است.فکر مي کنم با حضور او پرسپوليس مي تواند روزهاي خوبي راتجربه کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها