أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۷۲۹۸
زمان انتشار: ۲۲:۰۰     ۱۸ تير ۱۳۹۲
زاهدی با اشاره به عدم ارائه مجوز به فیلم «آلونک» گفت: فیلم آلونک تاکنون ۶۳ مورد اصلاح داشته است که ۶۲ مورد اصلاح انجام شده است.

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، فیلم «آلونک» به کارگردانی پرند زاهدی در پردیس سینمایی قلهک به نمایش درآمد، اکران خصوصی فیلم ویدئویی آلونک در فضایی کاملا دوستانه و صمیمی برای عوامل فیلم و تعدادی از مدیران برگزار شد .

این مراسم با صحبت فیلمسازش پرند زاهدی آغاز شد او در سخنانش تقدیر و تشکر ویژه از افراد داشت: امروز این جا جمع شدیم که ببینیم اعتماد کردن به دیگری همیشه نتیجه نامطلوب در پی نخواهد داشت. ممنون از افرادی که به من در ساخت «آلونک» اعتماد کردند. حتی اگر در دورترین قاره از آسیا به تدریس مشغول و روزی به تدوین این فیلم نشستی . «الیکا رضایی» نازنینم تشکر می‌کنم .

وی با میکروفن از داخل سالن و میان مهمانان صحبت کرد و حاضر نشد به روی سن برود زیرا معتقد بود: در جمعی دوستانه نیازی به سن و سخنرانی نیست پس در این جا و میان شما عزیزانم همه حرف‌هایم  می‌زنم .

زاهدی در ادامه به عدم ارایه مجوز به نمایش فیلم اشاره کرد و گفت: 11 بار به من اعلام کردند که فیلم را از شبکه‌های مختلف پخش می‌کنند اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. حتی بارها در سایت‌های شبکه‌های 1 و 3 اعلام کردند که فیلم به نمایش درمی‌آید اما  آلونک پخش نشد و  به جای فیلم در هر مورد تکرار شرلوک هلمز پخش شد.

وی درباره اصلاحیه‌های فیلم خود گفت: فیلم تاکنون 63 مورد اصلاح داشته است که 62 مورد اصلاح انجام شده و مورد آخر را نیز از سوی سیما قول دادند تا ممانعتی برای پخش نداشته باشد.

او در خاتمه از حسین کاشی که نه تنها در ساخت این پروژه که در طی سالیان فیلمسازی این فیلمساز جوان را حمایت کرده است و محالی را شدنی کرد همچنین جمشید صبوری تشکر کرد.

پس از صحبت‌های کارگردان فیلم «آلونک» که درارتباط با قاچاق مواد مخدر از طریق مواد خوراکی توسط کودکان از مرزهای کشور است به نمایش درآمد.

بنابراین گزارش، فیلمنامه توسط پرند زاهدی و حسن مهدوی فر نوشته شده و در آن ماجرای زندگی بیتا خاوری، خبرنگار حوادث روزنامه روایت می شود. او روزی در مواجه با دو دختر بچه، یکی از آن ها را که بد حال است به بیمارستان می رساند. دخترک بدحال به علت ترکیدن مواد مخدر بلعیده شده در معده اش، جان می سپارد. بیتا با مشاهده نیمه ای از گردنبند (دوتکه)خواهر ناپدید شده اش سارا،در گردن دخترک دومی(باوجود هشدارهای پلیس)، تصمیم می گیرد با یافتن نشانی او ، ماجرا را پیگیری کند. اما در این مسیر به گروه کودکانی بر می خورد که از سوی قاچاقچیان با بلع مواد مخدر به آن سوی مرز فرستاده می شوند و…

در این فیلم نگار نیکخواه آزاد، حسین سحرخیز، امیر آقایی، فرزاد حسنی، سهیلا رضوی، کتانه افشارنژاد ، مسعود میرطاهری، داریوش فیاضی و.. بازیگر کودک: آریناحجتی ، آوا منصوری به ایفای نقش می پردازند.

«زاهدی» آلونک را برای مرکز سیما فیلم در سال 91-90 ساخته شده است.

در این مراسم حسن اسلامی مهر ، سعید حاجی میری همچنین از مدیران سیما فیلم و محمدرضا طالقانی علاوه بر عوامل سازنده فیلم حضور داشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها