يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۷۴۴۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۱۹ تير ۱۳۹۲
بنگر گفت: «هر کسي دايي را به عنوان سرمربي پرسپوليس انتخاب کرده، بزرگ‌ترين لطف را به پرسپوليس داشته است.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ محسن بنگر در خصوص مقايسه پرسپوليس با ساير تيم هاي ليگ برتري اظهار داشت: «ما کاري به ديگر تيم‎‌ها نداريم، خودمان رقيب خودمان هستيم و خوش‌بختانه اين فصل بر‌اساس سيستم تيم يارگيري کرديم.»


وي با اشاره به حاشيه‌هاي فصل گذشته گفت: «کلمه کهکشاني بيشترين ضربه را به پرسپوليس زد. اول فصل گفتند بازيکنان پرسپوليس بنز‌ و پورشه گرفتند، اگر هرکسي از باشگاه پرسپوليس بنز و پورشه گرفته به ما هم بگويد. حتي در نانوايي هم به من مي‌گفتند‌ اين ماشيني است‌ که فتح الله زاده گفته از پرسپوليس گرفتي‌ يا رويانيان اين ماشين را داده‌، در حالي‌که ماشين من پلاک اصفهان بود و من اتومبيل را از باشگاه سپاهان گرفته بودم.»


 بنگر‌ با بيان اين‌که قرارداد فصل گذشته‌اش‌550 ميليون بوده، اظهار کرد: «امسال هم کمتر از آن قرارداد بستم. هيچ بندي هم در قراردادم با پرسپوليس وجود ندارد.»


بنگر همچنين درباره دايي گفت: «به‌نظرم هر کسي دايي را به عنوان سرمربي پرسپوليس انتخاب کرده، بزرگ‌ترين لطف را به پرسپوليس داشته است. من با مربيان زيادي کار کردم اما فکر مي‌کنم بهترين دوران را در دو سالي که با قلعه‌نويي کار کردم، پشت‌سر گذاشتم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها