أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۱۴۷۴۵۶
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۱۹ تير ۱۳۹۲
وزیر اطلاعات یکی از مهم‌ترین اقدامات وزارت اطلاعات در طول چهار سال گذشته را دستگیری عبدالمالک ریگی رییس گروهک تروریستی موسوم به جندالله عنوان کرد.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی صبح امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به این پرسش که "مهم‌ترین اقدام وزارت اطلاعات در طول چهار سال گذشته را چه می‌دانید؟"، گفت: یکی از اقدامات ارزشمندی که انجام شد دستگیری عبدالمالک ریگی با کیفیت خاص خود بود.

وی ادامه داد: البته وزارت اطلاعات اقدامات اینگونه در ابعاد مختلف داشته است اما نه به این شکل.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه "فعالیتی که در ارتباط با دستگیری عبدالمالک ریگی صورت گرفت اقدام نو و تازه‌ای بود"، افزود:‌ با وجود اینکه سرویس‌های اطلاعاتی مختلف تلاش کردند که نمونه‌ای از این جهت را داشته باشند ولی در این زمینه موفق نشدند و نتوانستند به چنین موفقیتی دست پیدا کنند.

مصلحی در ادامه صحبتهای خود در جمع خبرنگاران، درباره دیدار خود با حسن روحانی گفت: من جزو اولین وزرایی بودم که با رییس‌جمهور منتخب دیدار کردم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها