يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۷۶۱۰
زمان انتشار: ۲۱:۴۰     ۱۹ تير ۱۳۹۲
سرپرست تيم فجر شهيد سپاسي گفت: ما دوست داريم هر سال اين عنوان را کسب کنيم و به نظر من اين عنوان بهتر از قهرماني در ليگ است.
سرپرست تيم فجر شهيد سپاسي شيراز گفت: طي چند سالي که تيم داري مي‌کنيم به دليل اينکه تيم متعلق به شهيد سپاسي است و نام اين شهيد بزرگ را يدک مي کشد هميشه سعي کرده ايم مسايل اخلاقي را رعايت کرده و بيشتر به فرهنگ سازي و اخلاق در فوتبال پرداخته ايم و صرفا کسب نتيجه براي ما مهم نيست .و هميشه اين موضوع را از بازيکنان و مربيان خواسته ايم جوانان نيز به نحو احسنت انجام داده اند .به طوري که تيم فجر در فصل گذشته ليگ برتر حتي يک کارت قرمز هم نگرفت و اين نشان از اخلاق مداري در اين تيم است وبه موجب آن به عنوان تيم برتر اخلاق انتخاب شد.

عاري افزود : حضور مربي بزرگي همچون محمود ياوري نيز در کسب اين عنوان تاثير فراواني داشته است ياوري هميشه نظم و اخلاق را به بازيکنان ياد اور مي شد سعي مي کرد بازيکنان با اخلاقي را تربيت کند و من از زحمات وي تشکر مي کنم .

سرپرست تيم اخلاق ليگ برتر افزود: ما دوست داريم هر سال اين عنوان را کسب کنيم و به نظر من اين عنوان بهتر از قهرماني در ليگ است ما به واسطه شهيد سپاسي يک مجموعه فرهنگي و ارزشي هستيم و هميشه اصول اخلاقي را رعايت مي کنيم قهرماني عمر کوتاهي دارد ولي منش پهلواني و اخلاق مداري هميشه ماندگار خواهد بود وبه الگوي مناسبي براي جوانان تبديل مي شود و اين دومين مرتبه است که تيم اخلاق ليگ مي شويم و اين بخاطر رعايت اخلاق از سوي بازيکنان و کادر فني تيم است زيرا آنان مي دانند که تيم شهيد سپاسي تيم ارزشي اخلاق مدار است و در راه اين شهيد گرامي قدم برمي دارند.

تيم فجر شهيد سپاسي شيراز تا کنون بازيکنان جوانمردي را در سالهاي اخير پرورش داده است به عنوان مثال امين متوسل زاده ، محمد مهدي نظري و بازيکن خارجي سندلي بيتو بازيکناني هستند که در بازيهاي خود حرکات جوانمردانه اي انجام داده اند که باعث تحسين همگان شدند .

مراسم برترين هاي ليگ برتر در فصل گذشته ديروز در تهران برگزار شد و جعفري مدير عامل تيم فجر شهيد سپاسي شيراز جايزه تيم اخلاق را دريافت کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها