يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۷۶۲۲
زمان انتشار: ۱۸:۵۴     ۱۹ تير ۱۳۹۲
رئيس کميته فوتبال و فوتسال مجلس، با توجه به مشکلات مالي پيش‌روي فدراسيون فوتبال تا آغاز جام جهاني، گفت: مجلس و فراکسيون ورزش آمادگي دارد تا با هماهنگي‌هاي لازم ميان نمايندگان مسايل مالي و بودجه‌اي فدراسيون فوتبال را حل کند.
سيدشريف حسيني درباره شرايط تيم ملي و فدراسيون فوتبال، گفت: با توجه به وضعيت تيم ملي فوتبال و صعود مقتدرانه به جام جهاني 2014 برزيل، فدارسيون بايد برنامه‌ زمان‌بندي مناسبي را تا آغاز بازي‌هاي جام جهاني داشته باشد.

به گزارش خانه ملت، نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي، ادامه داد: در همين زمينه فدراسيون فوتبال بايد تعاملي سازنده را با وزرات ورزش وجوانان داشته باشد، به خصوص زماني که دولت آينده زمام امور را بر عهده مي‌گيرد اين تعامل با وزراتخانه جديد بايد بيشتر باشد.

وي با تاکيد بر مشکلات مالي پيش‌روي فدراسيون فوتبال، يادآور شد: مجلس شوراي اسلامي و فراکسيون ورزش آمادگي دارند تا با هماهنگي‌هاي لازم ميان نمايندگان مسايل مالي و بودجه‌اي فدراسيون فوتبال را حل کنند، در اين زمينه با تصويب قوانين و اعتبارات لازم مي‌توان مشکلات مالي فوتبال ملي را برطرف کرد.

رئيس کميته فوتبال وفوتسال مجلس، درباره چگونگي تعامل دولت جديد با فدراسيون فوتبال، گفت: دولت جديد به طور قطع برنامه‌هايي را براي تمامي فدراسيون‌هاي ورزشي خواهد داشت، اميدواريم برخلاف دولت‌هاي نهم و دهم که اختيارات کمتري به وزير ورزش وجوانان داده شد دولت جديد دست وزرات ورزش وجوانان را در زمينه تعامل با فدراسيون فوتبال باز گذاشته و اجازه دهد تا وزراتخانه مربوطه به طور مستقل مشکلات پيش روي فوتبال را مرتفع کند.

وي با تاکيد بر تعامل مجلس، وزرات ورزش وجوانان و فدراسيون فوتبال، گفت: مجلس حلقه وصل وزارت ورزش و فدراسيون فوتبال است، مجلس آمادگي دارد تا با توان هرچه تمام‌تر به فدراسيون فوتبال ياري رساند، البته در گذشته به دليل يکسري مشکلات و کوتاهي‌ها اين ارتباط و تعامل خوب ايجاد نشده و اميدواريم تا آغاز بازي‌هاي جام جهاني جلسات مشترکي را با فدراسيون فوتبال براي هماهنگي هرچه بيشتر داشته باشيم.

عضو کميسيون صنايع و معادن در مجلس نهم، گفت: در اين زمينه فدراسيون مي تواند مشکلات خود را مطرح کرده و ما نيز آنها را ياري دهيم، تا قبل از اين کار مجلس و فراکسيون ورزش تنها به دخالت بعد از باخت‌هاي تيم ملي منتهي شده بود ولي از اين به بعد براي اعتلاي جمهوري اسلامي ايران بايد توانمندي‌هايمان را در يک سبد قرار دهيم.

رئيس کميته فوتبال وفوتسال مجلس شوراي اسلامي، درباره چگونگي حضور مقتدرانه تيم ملي فوتبال در جام جهاني برزيل، يادآور شد: همه جهانيان با تبليغات فراوان مي‌خواهند کشور ما را منزوي معرفي کنند، اما ملي‌پوشان تيم ملي فوتبال مي‌توانند با حضور مقتدرانه در جام جهاني و کسب نتايج آبرومندانه ثابت کنند که تحريم‌ها بر کشور ما تاثير نگذاشته، ضمن اينکه اين حضور مقتدرانه خط بطلاني بر تمام تبليغات منفي غربي ها ضد ايران اسلامي است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها