يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۷۸۵۲
زمان انتشار: ۱۹:۲۷     ۲۰ تير ۱۳۹۲
باشگاه پرسپولیس که تا چند روز قبل قصد طرح شکایت از قاسم حدادی فر را داشت حالا به یک ایده جدید درباره او فکر می کند.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، چند روز قبل قرار بود از بخش حقوقی باشگاه پرسپولیس خواسته شود که درباره شرایط قاسم حدادی فر، شکایتی را برای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تنظیم کند، اما یک ایده جدید مورد توجه سرخپوشان، بویژه سعید شیرینی قرار گرفت که امور نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس را بر عهده دارد.

ایده جدید این است که با این بازیکن قراردادی به مدت یک فصل و نیم بسته شود که آغاز آن از نیم فصل دوم رقابتهای فصل جاری باشد.

به این ترتیب پرسپولیس اگر در نیم فصل نسبت به او احساس نیاز کرد وی را در اختیار بگیرد و در غیر اینصورت او را قرضی به یک باشگاه دیگر بدهد تا در شروع فصل آینده او را به پرسپولیس بیاورند. این تصمیم اگر عملی شود یک تصمیم هوشمندانه خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها