کد خبر: ۱۴۷۸۹۲
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۲۱ تير ۱۳۹۲
ستاره سابق آبی ها حالا در اردوی رقیب روزهای متفاوتی را تجربه می کند
سایت گل-
1)چهار خرید اتمی سپاهان کنار هم عکس یادگاری انداخته اند.انگار همه خوشحال هستند اما جباری
که کلا سخت می خندد  فکورانه لنز دوربین را نگاه می کند.مجتبی پیراهن شماره 8 را به تن کرده اما جالب است که شجاع شماره 10 را برداشته.مدافع میانی  و شماره 10؟


2)اولین تمرین بعد از بازگشت از اسلوونی کلی تماشاگر به زمین باغ فردوس کشانده.وقتی پای جباری در میان باشد پشت فنس ها هم پر از تماشاگر خواهد شد.



3)نگاه همه سکونشین ها یه مجتبی است.آیا او که مثل بیشتر این سال ها بدنسازی نکرده می تواند جایگزین خوبی برای محرم باشد؟



4)غلامی – جباری – حمودی؛سه مهره پرامید در سه خط سپاهان.واقعا سپاهان تیم پرستاره ای
است.قبول ندارید؟


5)نگاه کودکان اصفهانی از پشت فنس ها به دو آبی پوش سابق و جدید سپاهان نگاه ویژه ای است .آنها هم برای دیدن ستاره های جدید تیم شان به باغ فردوس آمده اند و از تماشای حمودی و جباری در لباس سپاهان لذت می برند.



6)جباری با سپاهانی ها دست بیعت داده که در تمرینات کم نگذارد و برای آنها همان ستاره ای باشد که هواداران زردها به آن امیدوارند.البته او بدون تمرین و بدنسازی هم کار خودش را انجام می دهد و روی هوا سر از تیم رقیب در می آورد.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد سپاهانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۱ - ۲۱ تير ۱۳۹۲
۶
۷
اقای نویسنده استقلالی مثل اینکه شما با سپاهان مشکل دارید.یعنی جباری بزرگتر از سپاهانه ک شما میگید این همه تماشاچی به خاطر جباری اومدند؟! حالا شما از کجا فهمیدید اون دو تا بچه دارن لذت میبرند؟!! ی کم اون طرز فکرتو اصلاح کن
پاسخ
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۷ - ۲۱ تير ۱۳۹۲
۵
۳
بخدا اززمونی که این سپاهان معروف شده فوتبال ایران روزبه روزپسرفت کرده ودرجا زده/ستاره هارومیگیره وپولکیشون میکنه دیگه نمیتونن براتیم ملی بازی کنن/زنده بادشوالیه وژنرال
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها