کد خبر: ۱۴۸۴۵۳
زمان انتشار: ۱۶:۱۲     ۲۳ تير ۱۳۹۲
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در متن نامه شمقدری به پزشک آمده است: ایام پرفیض ماه مبارک رمضان فرصتی است که در آستان و میهمانی دوست تمرین بندگی و عبودیت را به نمایش بگذاریم. ملت بزرگ و مسلمان ایران با تکیه بر باورهای دینی، انقلابی و فرهنگی خود در میان ملل جهان جایگاه ویژه‌ای یافته است و نقش بیبدیل آن در تحولات جهانی و منطقه‌ای و تاریخی غیرقابل انکار است. البته معدود افراد خود باخته و بی ریشه هستند که در مقابل عظمت ملت بزرگ ایران به دنبال کسب افتخارات رذیلانه هستند و حاضرند همه هویت و داشته های تاریخی و اسلامی خود را به تاراج بگذارند.
 
در ادامه این نامه آمده است:حضور یک فیلمساز ایرانی که با حمایت و پول نهادهای انقلابی و سازمان‌های دولت ایران ده فیلم اول خود را ساخته است تا مشق سینمایی کند امروز در آغوش غاصبان قدس و صهیونیسم جنایتکار به تجلیل از آنان و یک آئین ضاله که ساخته و پرداخته انگلیس است تمسک می‌جوید و درس صلح و دینداری می‌دهد!!
 
در بخش پایانی نامه شمقدری خطاب به پزشک نوشته شده است:جا دارد در ماهی که جمعه آخر آن با فریادهای بلند و تظاهرات میلیونی ملت بزرگ اسلام بر علیه صهیونیست‌ها رقم می‌خورد ساحت موزه سینمای ایران از  لوث یادگاری های این فیلمساز تا زمانی که در این وادی ضلالت می‌لغزد پاک و منزه شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها