کد خبر: ۱۴۸۶۶۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۲۴ تير ۱۳۹۲
شیاطین سرخ برای خریداری بازیکن آرژانتینی مبلغ 20 میلیون یورو پرداخت خواهند کرد

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، باشگاه منچستریونایتد حالا یک مدافع میانی جدید دارد: اسکیل گارای. مدافع آرژانتینی بنفیکا دومین خرید تابستانی تیم دیوید مویس خواهد بود. آنها قبل از این گیئرمو وارلا را نیز خریداری کرده بودند.

سران باشگاه یونایتد برای جذب گارای مبلغ 20 میلیون یورو پرداخت خواهند کرد و نیمی از این مبلغ به باشگاه رئال مادرید که 50% از حق این بازیکن آرژانتینی را دراختیار دارد، پرداخت می شود.

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، این انتقال در حالی صورت خواهد گرفت که مویس مدتهاست در بازار نقل و انتقالات به دنبال یک مدافع میانی است وحالا بازیکن مدنظرش را یافته. سرمربی سابق اورتون حالا می تواند تمام تمرکزش را برروی یافتن یک بازیکن خط میانی مطلوب قرار دهد.آنها پیش از این تمایل زیادی برای جذب تیاگو آلکانتارا داشتند، ولی درنگ سران یونایتد باعث شد تا این ستاره اسپانیایی به بایرن مونیخ بپیوندد و حالا گزینه مدنظر شیاطین سرخ، اشتروتمن هلندی است.

اسکیل گارای در ماه های اخیر در بنفیکا موفق بوده و نمایشهای خوبی را به اجرا گذاشته. این تیم در رقابت های فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچستریونایتد قرارگرفته بود.

گارای آرژانتینی با انتقال فابیو کوئنترائو به رئال مادرید، از این تیم جدا شد و به بنفیکا رفت و برای این تیم مهره ای کلیدی به حساب می آمد. حالا و با انتقال او به اولدترافورد، سران بنفیکا باید به دنبال جانشین مناسبی برای او باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها