کد خبر: ۱۴۸۶۹۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۲     ۲۴ تير ۱۳۹۲
بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: «مدیون اعتماد قلعه نويی و فتح الله زاده هستم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ علیرضا واحدی نیکبخت راجع به اولین حضورش در ترکیب استقلال که با بستن بازوبند کاپیتانی این تیم همزمان شد صحبت های جالبی را مطرح کرده است که آنها را در ادامه می خوانید.


* اردوی استقلال چطور بود؟
- اردوی خوبی داشتیم. فکر می کنم اکثر نفرات اصلی در این اردو حاضر بودند و همین باعث شد اردو برایمان مفید باشد.


* از بازی با دیناموکیف برایمان بگو.
- به نظر من این بازی باید در تاریخ باشگاه استقلال ثبت شود که ما توانستیم یک تیم اروپایی را در کشور خودش شکست دهیم. این بازی برای ما خیلی خوب بود و توانستیم محک جدی بخوریم.


* چه شد که در این بازی بازوبند را بستی؟
- من به لطف بازیکنان بزرگی مثل فرهاد مجیدی و امیرحسین صادقی کاپیتان استقلال در بازی با دیناموکیف شدم. برایم باعث افتخار است که بازوبند باشگاه بزرگی مثل استقلال را بستم. این بازوبند حتما برای من خوش یمن می شود و اطمینان دارم سال خوبی در استقلال خواهم داشت.


* از جو تیم راضی هستی؟
- بله همه چیز عالی است. رفتار بازیکنان و دوستان قدیمی ام با من خیلی خوب است و خوشحالم که به استقلال برگشتم.


* مثل اینکه در برخی دقایق بازی با دیناموکیف در پست غیر تخصصی ات بازی کردی و مدافع بودی؟
- همینطور است. اتفاقا توانستم یک توپ را هم از روی خط دروازه بیرون بکشم. در نیمه اول بازی با دینامو معمولی بودم اما در نیمه دوم خوب کار کردم و فکر می کنم از این بهتر هم بشوم. این را هم بگویم که هر کجا قلعه نوعی بخواهد برای استقلال بازی می کنم چون من مدیون اعتماد او و فتح الله زاده هستم.


* فکر می کنی بتوانی در استقلال فیکس شوی؟
- من همه تلاشم را می کنم که این اتفاق بیفتد. استقلال بازیکنان بزرگی دارد و کار من خیلی آسان نیست اما با انگیزه تمرین می کنم تا در فرصتی که تا شروع لیگ مانده بتوانم کاملا آماده شوم. به خوبی می دانم در تیمی مثل استقلال فیکس شدن ارتباط مستقیم به عملکرد بازیکن در تمرینات دارد و من هم می خواهم بهترین عملکرد را داشته باشم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها