کد خبر: ۱۴۸۸۷۱
زمان انتشار: ۰۱:۵۳     ۲۵ تير ۱۳۹۲
217 نماینده مجلس طی نامه ای درخواست شروع دوره جدید سفر مقام معظم رهبری به استان‌های کشور را تقدیم حضرت آیت الله خامنه ای کردند.
به گزارش 598، 217 نماینده مجلس طی نامه ای از تدابیر فرزانه و عالمانه آن رهبر معظم انقلاب در حل مشکلات و مصائب نظام و حضور ارزشمند در همه استانها تقدیر کردند. سفرهایی که «موجب تقویت وحدت در تمام اقوام و گروه های کشور شده است.»

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این نامه درخواست شروع دوره جدید از سفرهای استانی رهبر انقلاب و رویت پیشرفت پروژه ها و برنامه های مصوب سفرهای قبل و به ویژه محرومیت زدایی از رخسار استان ها و شهرهای ایران اسلامی را مطرح کرده اند.

این نامه از سوی حجت الاسلام ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به دفتر معاون امور ویژه دفتر مقام معظسم رهبری ارسال شده است.

متن نامه 217 نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه آمده است:

محضر مبارک حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)

رهبر معظم انقلاب اسلامی

سلام علیکم

با سلام و صلوات بر رسول اعظم اسلام (ص) و آل محمد(ص)، اینجانبان امضا کنندگان ذیل نمایندگان ولایت مدار و خدوم مردم در مجلس شورای اسلامی ، با تشکر از تدابیر فرزانه و عالمانه آن رهبر عالی قدر در حل مشکلات و مسائل نظام و حضور ارزشمند و گهربار حضرت عالی در تمامی استان ها که موجب تقویت وحدت در تمام اقوام و گروه های کشور گردیده است، ضمن درخواست جهت شروع دوره جدید از این حضور پر خیر و برکت معظم له و رویت پیشرفت پروژه ها و برنامه های مصوب سفرهای قبل و به ویژه محرومیت زدایی از رخسار استان ها شهرهای ایران اسلامی، از زحمات بیت معظم له به ویژه جناب آقای وحید معان محترم امور ویژه، آقای شمعی و به خصوص از دبیر محترم کارگروه پیگیری فرامین و منویات معظم له جناب آقای دکتر حسن محبتی به علت دلسوزی زائد الوصف و ارائه خدمات ویژه و درخور بیت معظم له و ایجاد روابط صمیمانه فیمابین دستگاه ها و قوای سه گانه جمهوری اسلامی ایران برای حل مشکلات و معضلات فراروی مردم در باب مصوبات سفرهای معظم له تقدیر و تشکر می نماییم.

در پایان از هر گونه لطف و عنایت آن امام عظیم الشان و مرجع عالی قدر کمال تقدیر و تشکر را داریم.

سابقه سفرهای استانی مقام معظم رهبری  

به گزارش خبرآنلاین، یکی از اولین سفرهای رهبر معظم انقلاب به استان های کشور سفر ایشان به استان محروم و جنگ زده ایلام بود که 12 دی ماه سال 69 انجام شد و پس از آن رهبر انقلاب در سال 70 به 2 استان لرستان و بوشهر سفر کردند.

همچنین رهبر معظم انقلاب در سال 71 به استان چهارمحال بختیاری و در سال 72 به استان آذربایجان شرقی سفر کردند.

مقام معظم رهبری در سال 73 به استان کهکیلویه و بویراحمد، در سال 74 به استان های مازندران و قم، در سال 75 به استان های استان آذربایجان غربی و خوزستان، سال 76 به شهر کرج و استان هرمزگان، سال 77 به استان مازندارن و شهر آمل، سال 79 به استان های اردبیل، قم و مرکزی و سال 80 به استان های گیلان و اصفهان و شهرهای کاشان، آران و بیدگل سفر کرده اند.

همچنین ایشان در سال 81 به مناطق عملیاتی جنوب و استان سیستان و بلوچستان، در سال 82 به استان های زنجان و قزوین، در سال 83 به استان همدان، در سال 84 به استان کرمان، در سال 85 به استان سمنان، در سال 86 به استان خراسان رضوی و یزد، در سال 87 به استان فارس، در سال 88 به استان کردستان و شهرهای چالوس و نوشهر، در سال 89 به استان قم، در سال 90 به استان های بندرعباس و کرمانشاه و در سال 91 به استان خراسان شمالی سفر کرده اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها