أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۱۴۸۹۷۶
زمان انتشار: ۱۵:۵۲     ۲۵ تير ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه استقلال گفت: نکونام بايد زودتر پيشنهاداتش را اعلام مي‌کرد اما ما هم تيم را طوري بستيم که آسيبي نمي‌بيند.
به گزارش 598 ، علي فتح الله زاده در گفت و گو با فارس در مورد اينکه جواد نکونام از باشگاه الشارجه امارات پيشنهاد رسمي دارد و آيا استقلال راضي به جدايي اين بازيکن است اظهار داشت: ما راضي به اين جدايي نيستيم. نکونام بازيکني است که به او نياز داريم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا بهتر نبود اين بازيکن زودتر از اين پيشنهاد تيم اماراتي را مطرح مي کرد گفت: بايد اين پيشنهاد زودتر گفته مي شد اما اين را هم بگويم ما سيستم جذب بازيکن خود را به گونه اي چيده ايم که آسيبي نمي بينيم ضمن اينکه جواد دوست دارد بماند و در استقلال بازي کند.

مديرعامل آبي پوشان در ارتباط با اينکه اگر او تمايل به ماندن در استقلال دارد چرا به دنبال فسخ قرارداد است و کميته انضباطي فدراسيون هم به باشگاه اولتيماتوم داده است اظهار داشت: فسخ قراردادي نيست. نامه اي که کميته انضباطي فدراسيون فوتبال داده معلوم است که آنها به ماهوي قضيه اشراف ندارند و اين نامه را نوشته اند. کميته انضباطي مي گويد اگر تا تاريخ معين شده پول بازيکن را ندهيد مي تواند بازيکن آزاد شود اما آنها يک چيزهايي را نمي دانند. درست است که ما گفته ايم پول داده نشد آزاد مي شود اما از سويي ما براي رضايت نامه نکونام از اوساسونا پول داده ايم و نکونام بايد رسيد اين پول را به ما بدهد تا بقيه پول او را پرداخت کنيم. همه چيز منوط به اين رسيد است. اگر ما تعهد به چنين مسئله اي داديم او هم موظف است که اين رسيد را بدهد. البته جواد خودش پيگير اين موضوع است. اين مسئله ما اصلا دعوايي نيست.

وي افزود: نکونام يکسري انتظارات دارد. از سويي جو فوتبال ايران با خارج فرق دارد. جواد نکونام هم به جو ايران عادت ندارد ولي مشکل ما اين مسائل نيست.

فتح الله زاده در پاسخ به اين سوال که آيا بهتر نبود نکونام اين مسئله را با شما در ميان مي گذاشت و کار به کميته انضباطي نمي کشيد عنوان کرد: نمي دانم چرا به من نگفته است و به من مي گفت بهتر بود.

وي در اين رابطه که به نظر مي رسد نکونام براي وي جايگاه ويژه اي دارد که از اين موضوع ناراحت نشده است گفت: من هميشه مديري هستم که تحمل بالايي دارم و بدانيد زماني که ناراحت مي شوم اگر شما جاي من بوديد بازيکن را اعدام مي کرديد(با خنده)

فتح الله زاده افزود: جواد بازيکن با شخصيتي است. من سال گذشته کمترين پول را به او دادم و نکونام اصلا اعتراضي نکرد و اکنون او را درک مي کنم. وقتي او براي ما معرفت خرج مي کند ما هم بايد اين را درک کنيم.

مديرعامل استقلال در مورد اينکه امير قلعه نويي از عدم حضور نکونام در تمرينات راضي نيست، عنوان کرد: ما براي قلعه نويي بازيکن خوب گرفته ايم و مي گيريم که راضي باشد. اين را هم بگويم که قلعه نويي انتظار دارد. او از بازيکن بزرگ تيمش انتظار دارد. ما از سويي به دنبال جام آسيايي هستيم. يک حرف مي زنم ختم کلام. ما نهايتا چهارشنبه تيم خود را مي بنديم. تيمي که روز چهارشنبه مي بنديم نهايي است.

فتح الله زاده در خصوص وضعيت آندو تيموريان گفت: فردا،پس فردا تکليف تيموريان هم روشن مي شود. من فکر مي کنم آندو 80درصد ايران مي ماند. دو بازيکن خارجي هم قرار است بياوريم که خوب باشند آنها را جذب مي کنيم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها