أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۸۹۷۸
زمان انتشار: ۱۵:۵۳     ۲۵ تير ۱۳۹۲
باشگاه الشارجه امارات قصد دارد جواد نکونام را به عنوان چهارمين بازيکن خارجي خود معرفي کند.

 سايت "الاتحاد" امارات از نزديک شدن جواد نکونام به الشارجه خبر داد.

اين سايت اماراتي نوشت: باشگاه الشارجه با مدير برنامه‌هاي نکونام درباره همه مسائل مالي مربوط به پيوستن او به اين تيم اماراتي صحبت کرده است. قرار بود که هافبک ايراني استقلال عصر دوشنبه وارد امارات شود تا قرارداد خود را امضا کند.

در ادامه گزارش اين سايت اماراتي آمده است: قرار است نکونام چهارمين بازيکن خارجي الشارجه باشد. اين تيم پيش از اين کارلوس، راموس و گابريل را جذب کرده است. باشگاه الشارجه مدت‌هاست که به دنبال نکونام است، اما درخواست مالي اين بازيکن باعث شد تا سران الشارجه قيد او را بزنند اما آنها بار ديگر با مدير برنامه‌هاي او وارد مذاکره شدند.
 

 اگر نکونام به شارجه برود، براي دومين بار خواهد بود که پيراهن اين تيم را بر تن خواهد کرد. کاپيتان تيم ملي ايران پيش از حضور در اوساسونا براي مدت کوتاهي براي اين تيم به ميدان رفته بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها