يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۹۰۱۲
زمان انتشار: ۱۶:۵۶     ۲۵ تير ۱۳۹۲
مهاجم فولاد خوزستان گفت: «آقای فتح‌الله‌زاده دوست داشته به استقلال برگردم اما من می‌خواهم جایی باشم که بازی کنم و پیشرفت کنم.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ هنوز برخی هواداران پرسپولیس خاطره حرکت اسماعیل شریفات در دیدار تدارکاتی پیش فصل لیگ دوازدهم از یاد نبرده‌اند. دیروز هم شریفات با پیراهن فولاد دوباره در چنین مسابقه‌ای روبه‌روی پرسپولیس و هوادارانش قرار گرفت و سوژه ناسزاهای آن‌ها بود. شریفات در این خصوص گفت: «آن‌ها تعداد معدودی بودند که داشتند به خودشان فحش می‌دادند.»

 

* فکر می‌کنی فولاد می‌تواند نتایج فصل قبل را تکرار کند؟

- به هرحال، انتطارات بالا رفته و مردم انتظار دارند روند قبلی را حفظ کنیم. الان به نظرم به مرز آمادگی ریسدیم و برای بازی با سپاهان مشکلی نداریم.

 

* چه بازی سختی! اولین بازی دربرابر سپاهان کهکشانی به علاوه آرش افشین...

- درست است، خیلی بازی سختی می‌شود. به نظرم آن‌ها مدعی اصلی قهرمانی هستند اما ما فصل قبل سپاهان را در اصفهان بردیم و الان هم می‌توانیم با دست پر برگردیم.

 

* فولاد از نظر منتقدان در فصل نقل‌وانتقالات عملکرد خوبی نداشت.

- اصلا این حرف را قبول ندارم. ما اسکلت اصلی را حفظ کرده‌ایم. فقط آرش افشین رفته. در عوض، دو بازیکن خوب برزیلی گرفته‌ایم به علاوه فرزاد حاتمی. امسال 50 درصد بازیکن بومی و 50 درصد غیربومی داریم اما با هم هماهنگیم.

 

* از آرش افشین در بازی اول نمی‌ترسی؟

- او ما را می‌شناسد و ما هم او را می‌شناسیم. برای هر دو طرف کار سخت است.

 

* دلیل جدایی افشین مشکل با بعضی‌ها در داخل باشگاه بود؟

- منظورتان را فهمیدم اما به نظرم او برای پیشرفت به سپاهان رفت و مشکلش مالی نبود.

 

* در فولاد نمی‌شود پیشرفت کرد؟

- فصل قبل با اینکه چهارم شدیم یک ملی‌پوش هم نداشتیم اما امسال توقع‌مان بیشتر است. امیدوارم کی‌روش ما را هم ببیند.

 

* مثل اینکه قرار بود این فصل به استقلال برگردی.

- من هم شنیدم آقای فتح‌الله‌زاده دوست داشته چنین اتفاقی بیفتد اما من می‌خواهم جایی باشم که بازی کنم و پیشرفت کنم. تازه، در استقلال نمی‌توانی پولت را بگیری.

 

* چرا دوباره با هواداران پرسپولیس به مشکل خوردی؟

- دیروز عده معدودی بودند که پرت‌وپلا می‌گفتند و بیشتر به خودشان فحش دادند وگرنه بقیه تماشاگران احترام مرا نگه‌داشتند. من مشکلی با کل هواداران پرسپولیس ندارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سعید سرور استقلالیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۸ - ۲۵ تير ۱۳۹۲
۰
۰
دیدی که استقلال چجوری مث ه دستمال کثیف پرتت داد؟؟؟؟ فحش پرسپویسیا از ته ته ته دل به خودت بود عزیزم
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها