أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۹۲۷۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۶     ۲۶ تير ۱۳۹۲
سایت «الاتحاد» امارات پیوستن جواد نکونام به الشارجه را از بهترین قراردادهای این تیم اماراتی در فصل جاری دانست. این روزنامه اماراتی مدعی شد که نکونام برای پیوستن به الشارجه علیه استقلال به کمیته انضباطی فوتبال ایران شکایت کرده است.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در حالی که جواد نکونام یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد، از امارات خبر می‌رسد که او در آستانه بستن قرارداد با الشارجه است.

سایت‌ "الاتحاد" امارات در گزارشی نوشت: تماشاگران الشارجه در انتظار نهایی شدن قرارداد با جواد نکونام هستند. او شب گذشته وارد امارات شد و می‌خواهد در تست پزشکی باشگاه الشارجه شرکت کند تا قراردادش را با این تیم نهایی کند. او قرار است چهارمین بازیکن خارجی الشارجه باشد. باشگاه الشارجه در این فصل قصد دارد با بازیکنان خارجی کلاس بالا قرارداد امضا کند. نکونام هم یکی از آنهاست. نکونام در صورت پیوستن به الشارجه از بهترین خریدهای این تیم خواهد بود.

در ادامه گزارش این سایت اماراتی آمده است: جواد نکونام برای پیوستن به الشارجه مشکلی بزرگ پیش‌رو دارد و آن باشگاه کنونی‌اش استقلال است؛ چرا که با آبی پوشان تهران قراردادی دو ساله دارد و الان از حضورش در این تیم تنها یک سال می‌گذرد. البته او در قراردادش بندی را اضافه کرده است که در آن آمده چنانچه از تیمی خارجی پیشنهاد خوبی داشت، می‌تواند قراردادش را فسخ کند. این در حالی است که استقلال تهران اجازه نمی‌دهد، نکونام قرارداد خود را فسخ کند. همین مساله باعث شده تا کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران برای فسخ قراردادش و پیوستن به الشارجه به کمیته‌ انضباطی فوتبال ایران شکایت کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها