کد خبر: ۱۴۹۳۹۹
زمان انتشار: ۰۰:۲۹     ۲۷ تير ۱۳۹۲
نایب رییس بانوان فدراسیون فوتبال با اعلام پایان همکاری کاستا به عنوان سرمربی تیم ملی بانوان، اعلام کرد اگر این مربی پرتغالی قرار باشد به ایران بازگردد، در رده‌های پایه با او همکاری خواهیم کرد.

فریده شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا درباره بازگشت هلنا کاستا سرمربی پرتغالی تیم ملی بانوان به ایران گفت: کاستا با رفتنش ما را غافلگیر کرد و حالا هم مادرش بیمار است و او نمی‌تواند به ایران بازگردد. او تا پایان مرداد با ما قرارداد دارد اما به دلیل اینکه در ایران نیست، حقوق این ماه او را پرداخت نکرده‌ایم.

وی اضافه کرد: دیگر دلیلی برای حضور کاستا در تیم ملی فوتبال بانوان در رده بزرگسالان وجود ندارد و اگر قرار باشد این مربی به ایران بیاید، با او در رده‌های پایه همکاری می‌کنیم البته در این رابطه هم باید با کفاشیان صحبت کنیم تا در این رابطه تصمیم‌گیری شود.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی فوتبال بانوان رقابت‌های غرب آسیا و بازی‌های آسیایی را پیش رو دارد، گفت: هفته آینده اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان تشکیل می‌شود و ما گزینه‌هایی را برای سرمربیگری تیم ملی در نظر داریم که در رابطه با آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها