يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۱۴۹۹۵۵
زمان انتشار: ۱۳:۰۱     ۲۹ تير ۱۳۹۲
تیم فوتبال مس پس از اینکه در یک بازی دوستانه مقابل نیروی زمینی تهران پیروز شد، مقابل نفت تهران تن به شکست داد.
در این بازی دوستانه که البته چندان شمایلی به یک بازی دوستانه نداشت و بسیار پربرخورد بود، بازیکنان مس در نیمه اول دو کارت قرمز گرفتند.مصطفی شجاعی و محمود تیغ نورد به دلیل درگیری که با بازیکنان حریف پیدا کردند از زمین مسابقه اخراج شدند. در این بازی که البته مس چند تن از بازیکنان اصلی خود همانند حسن زاده و ادینهو را در اختیار نداشت، در نیمه دوم دو گل خورد تا مس این بازی را با شکست دو بر صفر به اتمام برساند.
در این بازی بیژن طاهری کمک مربی جدید مس هم به تیم اضافه شد و کار خود را با مس رسما آغاز کرد. اما نکته جالب این بازی که تا پایان آن ادامه داشت جایی بود که ناگهان هادی شکوری در بین بازیکنان مس حاضر شد و درصدد بود یقه مجتبی تقوی را بگیرد! شکوری که از مصاحبه تقوی مبنی بر مصدوم خواندن او به شدت شاکی بود درصدد بود شخصا به تقوی توانایی های بدنی خودش را البته در خارج از زمین ثابت کند!
به هر شکل مس پس از این بازی به اردوی تدارکاتی خود در تهران خاتمه داد و در حالی که گفته می شد احتمالا تا بازی مقابل راه آهن در هفته اول لیگ برتر در تهران خواهند ماند، اما این تیم پنجشنبه به کرمان بازگشت و از روز شنبه تمرینات خود را در کرمان از سر می گیرد.
مس دیگر بازی دوستانه ای نخواهد شد و روز چهارشنبه مجددا به تهران خواهد رفت. گفته می شود به احتمال زیاد تمامی مصدومان مس به بازی هفته اول خواهند رسید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها