أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۱۴۹۹۸۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۲۹ تير ۱۳۹۲
بعد از انتقاداتی که در روزهای اخیر از سوی سرمربی تیم فوتبال استقلال علیه جواد نکونام مطرح شد، به نظر می‌رسد کاپیتان تیم ملی ایران تصمیم گرفته است به سکوت روزهای اخیر خود پایان بخشد.
به گزارش 598 به نقل از مهر، جواد نکونام پس از بازگست از امارات و تمدید قرارداد با باشگاه استقلال، به خاطر حفظ مصالح این باشگاه و آرامش هوادارانش در روزهای گذشته مقابل صحبت‌هایی که علیه او مطرح شده، سکوت کرده است.

اما با توجه به مصاحبه‌های دو روز اخیر امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال علیه این بازیکن، نکونام قصد دارد صحبت‌های جدید و مستندی را در خصوص عملکرد برخی افراد در این تیم مطرح کند و به سکوت روزهای اخیرش پایان بخشد. البته در صورت ادامه این صحبت‌های تخریبی، نکونام مطالب و ناگفته‌های بیشتری را از عملکرد این افراد بیان خواهد کرد.

این مسائل درحالی رخ می‌دهد که جواد نکونام به پیشنهاد میلیاردی باشگاه الشارجه امارات پاسخ منفی داده است و پس از توافق با علی فتح‌الله‌زاده تصمیم گرفت به فعالیت خود در تیم استقلال به عنوان بازیکن ادامه دهد.

در مصاحبه‌های اخیر امیر قلعه‌نویی علیه جواد نکونام، به نظر می‌رسد سرمربی استقلال تمایلی به ادامه حضور این بازیکن در تیمش را ندارد اما سوال اینجاست که چرا قلعه‌نویی این مسئله را بصورت رسمی بیان نمی‌کند؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها