کد خبر: ۱۵۰۲۴۲
زمان انتشار: ۰۷:۰۰     ۳۰ تير ۱۳۹۲
فوت مقنی
تبریز- خبرنگار کیهان: براساس اعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی 2 نفر مقنی 29 و 58 ساله هنگام عملیات تعمیر چاه پاساژ صاحب‌الامر تبریز دچار گاز‌گرفتگی شده و جان خود را از دست دادند.
آتش‌سوزی در کارگاه
آتش‌سوزی در یک کارگاه چوب‌بری در موقعیت پل مایان به سمت تبریز با حضور ماموران آتش‌نشانی ایستگاه 13 این شهر پس از 5/3 ساعت تلاش کنترل و مهار شد. در مورد علت آتش‌سوزی و خسارات و مصدومیت‌های احتمالی گزارشی ارائه نشده است.
تصادف مرگبار
در اثر برخورد یک دستگاه مینی‌بوس و خودروی سمند در جاده ائل‌گلی تبریز، که منجر به واژگونی مینی‌بوس شد، یک نفر از سرنشینان مینی‌بوس جان خود را از دست داد و 2 تن دیگر مصدوم شدند.
رد رشوه 105 میلیونی
سمنان-خبرنگار کیهان: سارق فراری احشام پس از چند سال توسط پلیس انتظامی استان سمنان دستگیر شد. وی برای گریز از چنگ عدالت به ماموران پیشنهاد رشوه 105 میلیون ریالی داد که ماموران با بی‌اعتنایی به پیشنهاد فوق، پس از تشکیل پرونده او را تحویل مقام قضایی دادند.
برخورد با سارقان مسلح
خرم‌‌آباد-خبرنگار کیهان: 6 سارق مسلح که با شلیک به سوی کشاورز 30 ساله و سپس ضرب و جرح موجب مرگ وی در روستای حیدرآباد رنگ‌رزان از توابع شهرستان هرسین شده بودند، با تلاش پلیس بلافاصله شناسایی و دستگیر شدند. از متهمین یک قبضه اسلحه برنو و 5 عدد فشنگ کشف شد.
نزاع خانوادگی قربانی گرفت
زن 25 ساله ساکن یکی از روستاهای پلدختر که به دلیل اختلافات خانوادگی مورد ضرب و شتم شوهرش قرار گرفته و مجروح شده بود، هنگام انتقال به بیمارستان با موتورسیکلت توسط شوهرش، در بین راه از موتورسیکلت سقوط کرد و جان سپرد.
تحقیقات پزشکی قانونی و پلیس در این زمینه ادامه دارد.
نجات زن باردار از مرگ
الیگودرز-خبرنگار کیهان: پس از اطلاع مرکز فوریت‌های پزشکی الیگودرز مبنی بر نیاز یک زن باردار به کمک در روستای سخت‌گذر پز، بلافاصله تیم امدادی این مرکز توسط بالگرد به منطقه اعزام شده، و پس از اقدامات اولیه، وی را به بیمارستان انتقال دادند.
دستگیری سارقان زورگیر
اهواز-خبرنگار کیهان: به گفته رئیس دادگستری دشت آزادگان پیرو اخبار رسیده مبنی بر این که 2 سارق زورگیر با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت در یکی از مناطق شهرستان اقدام به زورگیری می‌کنند دستور قضایی برای حضور ماموران در محل و رسیدگی به موضوع صادر شد. و سارقان فراری پس از دستگیری به ارتکاب چندین فقره سرقت اعتراف کرده و با صدور قرار تامین مناسب روانه زندان شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها