کد خبر: ۱۵۰۶۷۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۳۱ تير ۱۳۹۲
باشگاه شارجه امارات موضع خود را در قبال عدم پیوستن کاپیتان تیم ملی ایران به این تیم اعلام کرد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، باشگاه شارجه یکشنبه شب در پی لغو انتقال جواد نکونام اعلام کرده است که علاقه ای ندارد این موضوع به جنجال کشیده شود.یک مقام رسمی باشگاه شارجه،در این باره اظهار داشت:علاقه ای نداریم این مساله به یک جنگ سیاسی بدل شود و مدیریت باشگاه اقدامات لازم را برای جلوگیری از هرگونه درگیری انجام خواهد داد.

از سوی دیگر،فرانس پرس از منتفی شدن قرارداد 2 میلیون دلاری نکونام با شارجه خبر داد.

خبرگزاری فرانسه در گزارشی نوشت:نکونام 32 ساله که کاپیتان تیم ملی ایران در راه صعود به جام جهانی 2014 برزیل بود،چند روز پیش برای نهایی کردن قراردادش با باشگاه شارجه به امارات رفت اما این قرارداد 2 میلیون دلاری با اعلام رییس فدراسیون فوتبال ایران منتفی شد.

فرانس پرس در ادامه به نقل از علی کفاشیان نوشته است که ما باید از پیوستن نکونام به لیگ کشور امارات جلوگیری می کردیم.

بر اساس این گزارش،رسانه های ایران نوشته اند که این تصمیم پس از آن گرفته شد که نکونام با حضور در شارجه در لیگ امارات که عنوان تازه ای به خود گرفته است به میدان می رفت.

خبرگزاری فرانسه در ادامه نوشته است که ایران با توجه به مدارک تاریخی که شامل نقشه های دوران باستان است تاکید دارد که آب های جنوب این کشور،خلیج فارس نام دارد.لیگ برتر جمهوری اسلامی ایران هم جام خلیج فارس نام دارد.

فرانس پرس نوشته است که بر اساس اعلام کفاشیان 8 یا 9 بازیکن دیگر هم شرایط مشابه نکونام را دارند و نمی توانند به لیگ کشور امارات بروند.وی همچنین گفته است که به دنبال راهکاری قانونی درباره محمد رضا خلعتبری دیگر بازیکن ایرانی است که پیش از تغییر نام لیگ امارات به باشگاه عجمان پیوسته بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها