کد خبر: ۱۵۱۳۴۷
زمان انتشار: ۰۷:۰۹     ۰۲ مرداد ۱۳۹۲
سوء‌استفاده از کارت عابر بانک
فارس- قزوین: سارق اینترنتی که طی مدت یک سال مبلغ 17میلیون و 800 هزار ریال از حساب شخصی فرد شاکی برداشت غیرمجاز کرده بود توسط پلیس فتای قزوین شناسایی و دستگیر شد. متهم در بازجویی‌های فنی به ارتکاب سرقت اینترنتی اعتراف کرد.
بازداشت قاچاقچی
اراک- خبرنگار کیهان: ماموران ایستگاه بازرسی توره از توابع شازند با متوقف ساختن یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 مقدار 12 کیلو و 386 گرم ماده مخدر از نوع شیشه را کشف و ضبط کردند. در همین ارتباط 3 تن قاچاقچی سرنشین خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده، همراه با مواد مخدر مکشوفه تحویل مرجع قضایی شدند.
شناسایی سارقان حرفه‌ای
در ادامه طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان مرکزی، 54 نفر سارق و 23 نفر مالخر شناسایی و دستگیر شدند و 26 فقره اموال مسروقه شامل اتومبیل، موتورسیکلت، لوازم و تجهیزات داخل خودرو کشف شد و متهمان به دستگاه قضایی معرفی شدند.
قتل‌های مشکوک در تنکابن
فارس- تنکابن: کشف 2 جسد به فاصله کمتر از 3 روز در تنکابن منجر به شایعاتی در این شهرستان شد که ناشی از عدم اطلاع‌رسانی در مورد این 2 حادثه بود. دادستان تنکابن در این باره گفت: براساس تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که یکی از مقتولین با سلاح سرد، و دیگری در اثر برق‌گرفتگی جان خود را از دست داده و این دو حادثه ارتباطی با یکدیگر نداشته‌اند.
حمل مواد مخدر با تاکسی
قم: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر قم گفت: با تلاش ماموران پاسگاه انتظامی طغرود این شهرستان، از یک دستگاه خودروی تاکسی سمند حدود 3 کیلوگرم ماده مخدر شیشه کشف و ضبط شد. متهمان که 2 نفر بودند با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها