کد خبر: ۱۵۲۱۸۴
زمان انتشار: ۱۰:۱۰     ۰۵ مرداد ۱۳۹۲
قربانیان خزر در ماه رمضان
ایرنا - ساری: مدیرکل پزشکی قانونی مازندران از غرق شدن 19 نفر در آب‌های ساحلی این استان از اول ماه مبارک رمضان تاکنون خبر داد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال پیش 12 درصد رشد نشان می‌دهد.
جنسیت تمامی غرق‌شدگان مرد بوده، 17نفر از آنان مسافر و غیربومی و 2 نفر دیگر از شهروندان مازندرانی بودند.

انهدام باند سرقت احشام
اراک - خبرنگار کیهان: فرمانده انتظامی شازند در استان مرکزی از شناسایی باند سارقان احشام، و دستگیری سرکرده این باند خبر داد. متهم در بازجویی به 6 فقره سرقت احشام با همدستی 2 نفر از اعضای شبکه اعتراف کرد.

قتل باتری‌ساز
شهرکرد - خبرنگار کیهان: باتری‌ساز اهل و ساکن شهرکرد به هویت «لطف‌الله ب» در اثر شلیک با کلت کمری توسط فرد ناشناسی به قتل رسید. تحقیقات پلیس در باره هویت قاتل یا قاتلان و انگیزه قتل ادامه دارد.

شناسایی سارقان حرفه‌ای
اراک - خبرنگار کیهان: در ادامه طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان خمین، 12 سارق و 21 مالخر شناسایی و دستگیر شدند و 14 فقره اموال مسروقه کشف و ضبط شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

مرگ بر اثر سقوط از دوچرخه
فارس: دختر 12 ساله اهل مرزن‌آباد در حین دوچرخه‌سواری‌ در مسیر سراشیبی تند، به دلیل ناتوانی در کنترل دوچرخه و سقوط از آن، دچار ضربه شدید مغزی شد و علی‌رغم تلاش‌های پزشکان معالجات موثر واقع نشده و پس از 72 ساعت جان به جان آفرین تسلیم کرد.

کشف شربت و قرص متادون
مهر - رفسنجان: فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی این شهرستان 20 لیتر شربت متادون و تعداد 11 هزار و 925 عدد انواع قرص متادون به ارزش تقریبی 538 میلیون و 750 هزار ریال کشف و ضبط شد.

واژگونی مرگبار موتورسیکلت
واژگونی یک دستگاه موتورسیکلت در راویز رفسنجان یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت. علت حادثه برخورد موتورسیکلت با موانع کنار جاده در اثر واژگونی اعلام شد. در حادثه فوق ترک‌نشین موتورسیکلت در دم فوت کرد و راکب مجروح به بیمارستان انتقال داده شد.

ضاربان فراری در چنگ قانون
خوانسار - خبرنگار کیهان: درگیری بین چند نفر در شهرستان خوانسار منجر به جراحت شدید یک جوان 27 ساله، و فوت وی پی از چندروز در بیمارستان شد. در پی این حادثه ضاربان که 3 نفر بوده، و پس از حادثه متواری شده بودند، تحت تعقیب پلیس قرار گرفته و دستگیر شدند.

کشف موادمخدر
فارس: دادستان آستارا گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ در این شهرستان بیش از 5 کیلوگرم هروئین کشف شد و در این ارتباط 2 نفر متهم دستگیر شدند.

پلمب 10 کارگاه تولیدکننده طلای غیراستاندارد در اصفهان
10 واحد تولیدکننده النگوی طلای پروفیلی (توخالی) در اصفهان به دلیل تقلب در وزن واقعی و استفاده از پودر بوره (اسید بوریک خشک) پلمب شدند.
به گزارش روابط‌عمومی اداره کل استاندارد استان اصفهان، بازرسان این اداره کل بازرسی از کارگاه‌های متخلف و غیرمجاز تولید النگوی طلا متوجه استفاده پودر اسید بوریک خشک در ساخت النگوهای پروفیلی و در نتیجه افزایش وزن غیرواقعی مصنوع طلا و همینطور کاهش عیار آن شدند که با معرفی این واحدها به تعزیرات حکومتی و مراجع قضایی، کارگاه‌های تولیدکنندگان متخلف پلمب شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها