کد خبر: ۱۵۳۱۷۳
زمان انتشار: ۱۸:۲۳     ۰۸ مرداد ۱۳۹۲
تصویربرداری فیلم «از گهواره تا ماه» با نگاهی به زندگی شهدای دفاع‌ مقدس از جمله شهید دوران، همت، همتی، چمران و ... همچنان ادامه دارد.

«سعید چاری» کارگردان در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس درباره روند تولید فیلم توضیح داد: فیلم شامل چند بخش است که هر بخش مربوط به یکی از سرداران شهید کشور است. فیلم با جنگ‌های تاریخی شروع می‌شود و به سال 42 و زمان دستگیری حضرت امام می‌رسد و سپس به 31 شهریور 59 می‌پردازد که آغاز جنگ تحمیلی است و در نهایت دوران دفاع مقدس و زمان حال را در این فیلم مرور می‌کنیم.

وی در ادامه تاکید کرد: شکل‌گیری فیلمنامه و طرح از موزه دفاع مقدس آغاز شد و نگارش آن توسط ثنا صادقی انجام شد. فیلمنامه به گونه‌ای طراحی شده است که نشان دهیم در هر زمانی که به کشور ایران حمله شده است ما دفاع کردیم و ما آغاز کننده جنگ نبودیم.

چاری در ادامه افزود: بخش‌هایی از فیلم جلوی دوربین رفته است. تاکنون بخش‌های مربوط به شهید همت که درباره عملیات خبیر است به اتمام رسیده است و در حال تصویربرداری بخش‌های مربوط به شهید همتی و عملیات مروارید هستیم.

تاکنون حبیب الهیاری، شراره رخام، ثنا صادقی، امیر زری‌وند، سیاوش قاسمی (ناخدا همتی)، وحید بینش (شهید همت) ، مهدی اللهیاری جلوی دوربین رفتند و تعدادی بازیگر نیز به گروه اضافه خواهد شد.

تعدادی از عواملی که در ساخت فیلم همکاری دارند، عبارتند از:

نویسنده : ثنا صادقی/ کارگردان: سعید چاری/ تصویربردار: امید رخ افروز/ تدوین: سعید چاری/ تهیه کننده : محمد آزادی مهربانی

گروه تلویزیونی سپاه و مسئول هنری و نیروی هوایی و دریایی به گروه تولید همکاری دارند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها