کد خبر: ۱۵۳۶۵۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه گفت: جسد دامدار مفقود شده سوادکوهی بعد از 60 ساعت پیدا شد.
جهانگیر آذری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه از کشف جسد دامدار مفقود شده در روستای "بارینگنون" منطقه "ولا" در ارتفاعات الاشت سوادکوه خبر داد و گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه با دریافت گزارش مردمی در ارتباط با مفقود شدن یکی از دامداران منطقه اقدام به فراخوان اعضای خود برای نجات و یافتن فرد موردنظر کرده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه به فراخوان اعضای تیم امداد و نجات کوهستان و گروه "آنست" جمعیت هلال احمر استان اشاره کرد و افزود: 21 نفر از اعضای تیم امداد و نجات کوهستان و گروه "آنست" استان مازندران با به کارگیری سه دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار و تجهیزات نجات در کوهستان برای این عملیات حضور یافتند.

وی به همکاری بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه سوادکوه و اهالی روستاهای اطراف منطقه الاشت در عملیات جستجو اشاره و خاطرنشان کرد: عملیات جستجو از ساعت 19 و 40 دقیقه روز یکشنبه 6 مرداد ماه آغاز و با پیدا شدن جسد فرد موردنظر در صبح روز 9 مرداد ماه به اتمام رسید.

آذری به عملیات 59 ساعت و 20 دقیقه‌ای برای یافتن جسد فرد موردنظر اشاره و یادآوری کرد: جنازه فرد مفقود شده صبح روز 9 مرداد ماه در منطقه کوهستانی پیدا و تحویل مقامات قضایی شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه تصریح کرد: وسعت منطقه، جنگلی، کوهستانی و نامساعد بودن جوی آن از دلایلی بود که یافتن فرد مفقود شده سه روز به طول انجامید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها