کد خبر: ۱۵۳۸۱۹
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۱۰ مرداد ۱۳۹۲
در این دو ماهی که علی دایی به پرسپولیس آمده هیچ وقت چهره او را اینقدر خسته و عرق کرده ندیده بودیم اما مثل اینکه دیروز او عزمش را جزم کرده بوده تا گلرهای تیمش را از خواب تابستانه بیدار کند!

جام ورزشي؛ در انتهای تمرین ديروز پرسپوليس دروازه‌بان‌ها 30 دقیقه بیشتر از سایر بازیکنان به تمرین پرداختند. علی دایی نیز توپ‌ها را پشت 18 قدم کاشت و با شوت‌زنی دروازه‌بان‌ها را مورد آزمایش قرار داد. دایی بارها موفق شد که دروازه دروازه‌بانان پرسپولیس را باز کند.


علی دایی آنقدر شوتزنی به دروازه را ادامه داد که توان بازیکنان را از بین برده بود، آنها درخواست می‌کردند زودتر شوتزنی‌های دایی تمام شود اما او اعلام کرد که تا وقتی که دروازه‌بانان گل می‌خورند باید در چارچوب بایستند.

 

 

 

 


قبل از این دایی در تمرین های تیمش سوت به دست نقش ناظر و هشدار دهنده را ایفا می کرد و در جایگاه سرمربی با فریادهایش بازیکنان را به نکاتی که مد نظرش بود متوجه می کرد اما این بار او مثل بازیکنان ان بی ای توپ ها را جلوی خودش چیده تا به سوی دروازه ها شلیک کند.


در این تمرین ویژه دایی هم عرق خودش را در آورد هم گلرهای پرسپولیس را خیس عرق کرد تا اینطوری برای اولین بازی خارج از خانه آماده شان کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها