کد خبر: ۱۵۴۸۷۵
زمان انتشار: ۱۶:۳۳     ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس در ابتدای تمرین امروز برای شفای هافبک تراکتورسازی دست به دعا شدند.
به گزارش 598 به نقل از سرويس ورزشي جام، تمرین تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18:30 امروز به مدت 60 دقيقه در ورزشگاه درفشی‌فر انجام شد.


* بازیکنان پرسپولیس در ابتدای تمرین به همراه کادر فنی برای شفای مهدی کریمیان هافبک تراکتورسازی که بر اثر سانحه تصادف در بیمارستان بستری است دست به دعا شدند و برای او سلامتی و بازگشت به آغوش خانواده خواستار شدند.


* پرسپوليسي ها زیر نظر محمد مولایی مربی بدنساز به دویدن، گرم کردن و انجام حرکات کششی مشغول شدند. پس از این شاگردان دایی زیر نظر دیگر اعضای کادر فنی به انجام تمرینات تاکتیکی و تنیس فوتبال پرداختند.


* سرخپوشان در 3 گروه 2 تیمی به تنیس فوتبال پرداختند. این آیتم با سرو صدا و کری‌خوانی‌های جالبی همراه بود. بر خلاف گذشته کادر فنی در این بخش حضور نداشت.


* علی دایی آخرین نفری بود که در تمرین امروز حضور پیدا کرد. وی در تمرین امروز با لباس ورزشی حضور پیدا کرد اما هنگام انجام تمرینات تاکتیکی بیشتر نظاره‌گر بود.


* در بين تمرین ها برخی بازیکنان پرسپولیس که ناراحتی از چهره آنها مشخص بود در تماس با جواد کاظمیان پیگیر وضعیت مهدی کریمیان بودند.


* در تمرین امروز رضا حقیقی پا به توپ شد و بدون مشکل در تمرین شرکت کرد.


* فیلم بازی‌های مس کرمان به دست کادر فنی رسید تا برای آنالیز آن اقدام کنند. گفتنی است پرسپولیس روز چهارشنبه مقابل مس به میدان خواهد رفت.


* علیرضا حقیقی که در بازی دوستانه روز شنبه پرسپولیس در پست مهاجم به میدان رفته بود، در این تمرین زیر نظر بهزاد غلامپور و در کنار دروازه بان ها تمرین کرد.


* 10 هوادار پشت درهای بسته ورزشگاه درفشی‌فر حضور داشتند. یکی از هواداران معلول پرسپولیس قصد داشت برای مشاهده تمرین از نزدیک، وارد ورزشگاه شود که با مخالفت شیرینی مواجه شد و این امر باعث عصبانیت این هوادار گردید.


* عده ای در محل تمرین پرسپولیس حاضر شده و از علی دایی تقاضای مساعدت مالی داشتند.


* فیلم پخش شدن دود در رختکن تیم پرسپولیس قبل از شروع بازی با ذوب آهن که از سوی مسعود خیاط شید، تصویر بردار تیم تهیه شده بود توسط حمید عباسی مدیر رسانه ای تیم پرسپولیس در اختیار عوامل برنامه 90 قرار گرفت تا در این برنامه تلویزیونی به نمایش گذاشته شود.


* مهرداد پولادی مانند روزهای گذشته غایب بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها