کد خبر: ۱۵۴۹۵۹
زمان انتشار: ۲۰:۰۳     ۱۴ مرداد ۱۳۹۲
به گزارش پلیس درگیری خشونت آمیز یک گروه موسیقی تایلندی با یک تاجر در شهر کرابی تایلند با مرگ گردشگر پایان یافت.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از نیویورک تایمز در پی بالا گرفتن درگیری میان یک گروه موسیقی راک تایلندی با گردشگر هلندی بعد از آن که گردشگر هلندی از آنان خواست تا آهنگ خود را تغییر دهند گردشگر هلندی با ضربات چاقوی خواننده راک این گروه که در یک کافی شاپ محلی کنار ساحل برنامه اجرا می کردند از پای درآمد.

با بی ری کاتر تاجر سرشناس در تگزاس آمریکا بود که به منظور گذراندن تعطیلات آخر هفته به همراه پسر 27 ساله اش آرام به تایلند سفر کرده بودند.

پلیس تایلند دو نوازنده و خواننده دختر این گروه را که بر اثر سوء مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلي از حالت طبیعی خارج شده بودند را دستگیر کرد.

کارتر بر اثر ضربات چاقو بدنش تکه تکه شده بوده به بيمارتسان منقل شد.

حمله های مرگبار در تایلند موجب ناامنی گردشگران در این منطقه از تایلند و مناطق معروف دیگر در تایلند شده است.

به گزارش خبرگزاری ها به نقل از این خبرگزاری ماه اکتبر سال گذشته نیز زوج جوان بریتانیایی که قصد گذراندن ماه عسل به این منطقه از تایلند آمده بودند با گذران تلخ ترین لحظه ها کشته شدند ابتدا آنان توسط باند آدم ربا تایلندی ربوده شده و پس از سرقت طلا و جواهرات و پول نقد همسر 19 ساله را مورد تجاوز جنسی قرار دادند و هنگامی که شوهرش به قصد نجات وی دخالت کرد با ضربات چاقو از پای درآمد و در نهایت زن جوان نیز به همین شیوه کشته شد.

همچنين چند هفته پيش نيز در آن منطقه یک مدل 19 ساله هلندی مورد تجاوز جنسی قرار گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها