کد خبر: ۱۵۵۳۳۴
زمان انتشار: ۱۸:۱۹     ۱۵ مرداد ۱۳۹۲
مدافع بارسلونا معتقد است که هافبک اين تيم ترديدي براي ماندن در نيوکمپ ندارد.
جرارد پيکه و آندرس اينيستا پس از حضور تيم بارسلونا در بانکوک و پيش از ديدار دوستانه با تيم ملي تايلند که روز چهارشنبه برگزار خواهد شد، صحبت کردند. مدافع مياني بارسلونا تأييد کرد که سسک فابرگاس که هدف منچستريونايتد در بازار نقل و انتقالات بوده است، در بارسلونا ماندني خواهد بود.

به گزارش فارس، وي در اين باره اظهار داشت: او هميشه در اين شرايط آرام بوده است. براي بازيکني با توانايي‌هاي فابرگاس دريافت پيشنهادهاي مختلف طبيعي است اما مي‌توانم تأييد کنم که در باشگاه مي‌ماند. اين هميشه روياي او بوده است و من بسيار خوشحالم که مي‌ماند. فکر نمي‌کنم فابرگاس در اين باره ترديد هم داشته است.

پيکه همچنين تأکيد کرد: جذب يک مدافع مياني که بتواند خودش را با شيوه بارسا تطبيق دهد، بسيار مشکل است. ما در گذشته ديده‌ايم که پيدا کردن چنين بازيکني چقدر سخت است.

مدافع بارسلونا خاطرنشان کرد: هر سال به نظر مي‌رسد مسي تمام کارهايي که يک بازيکن مي‌تواند انجام بدهد را انجام مي‌دهد اما تلاش مي‌کند باز هم بهتر شود. او گل خلق مي‌کند، گل مي‌زند و همچنان تأثير بيشتري روي تيم به جا مي‌گذارد. اين طبيعي است زيرا پنجمين بازيکن باتجربه در تيم است. درباره بهترين بازيکن دنيا صحبت مي‌ کنيم.

بازيکن سابق منچستريونايتد اضافه کرد: سال گذشته هيجان کلاسيکو کاهش يافت و همه ‌چيز به حالت طبيعي بازگشت. رفتن مورينيو تأثير زيادي نخواهد گذاشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها