کد خبر: ۱۵۵۹۸۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۱۷ مرداد ۱۳۹۲
نماینده مردم سنقر در مجلس گفت: اینکه وزرای پیشنهادی همراه با نمایندگان ادوار برای لابی کردن به مجلس می‌آیند، دور از شأن خانه ملت و وزرای پیشنهادی است.
محمدابراهیم محبی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس اظهار داشت: اینکه وزرای پیشنهادی همراه با نمایندگان ادوار برای لابی کردن به مجلس می‌آیند، دور از شأن مجلس و وزرای پیشنهادی است.

وی متذکر شد: در روزهای منتهی به رأی اعتماد وزرا نباید شأن و اقتدار مجلس زیر سؤال برود.

نماینده مردم سنقر در مجلس با بیان اینکه مجلس مستقل است و با استقلال رأی صلاحیت وزرا را بررسی خواهد کرد، افزود: اگر برخی‌ها در انتخاب وزرا از سوی فتنه‌گران تحت فشار بودند، مجلس برای عدم رای به فتنه‌گران از سوی مردم تحت‌فشار است.

محبی با بیان اینکه مردم از مجلس انتظار دارند مانع ورود فتنه‌گران و براندازان به کابینه دولت اعتدال شوند، تأکید کرد: فشارها و لابی‌های سیاسی ممکن است برای برخی نمایندگان مؤثر باشد اما قالب نمایندگان مجلس به عهدی که با مردم بسته‌اند، پایبندند و اجازه پایمال شدن حقوق آنها را نخواهند داد.

وی در پایان اعلام برائت وزرای پیشنهادی از فتنه‌گران و سران فتنه را لازم و ضروری خواند و گفت: وزرایی که در فتنه نقش داشته‌اند، شایستگی حضور در کابینه اعتدال را ندارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها