کد خبر: ۱۵۶۶۳۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۲۱ مرداد ۱۳۹۲
اولین گزارش زنده خياباني در کرج برای او و شهرش خوبش یمن بود و حالا استاندار و مسئول سیمای البرز قدر این مهره کلیدی را بیشتر از قبل خواهند دانست.
ظاهرا همه چیز برای پیروزی کرجی ها در بازی با پرسپولیس مهیا بود و شاید تیم نارنجی البرز فقط یک جواد خیابانی کم داشت که این برد را برای همشهریانش شیرین کند.


خیابانی که بعد از مدت ها در لیگ برتر آفتابی شده بود از همان دقیقه اول مسابقه بارها عرق خود به شهر کرج را نشان داد و تا دقیقه آخر به صورت "نان استاپ" از کسانی که این بازی را در کرج برگزار کردند تشکر و قدردانی کرد.


هر چند بیشتر حرف های خیابانی در مورد آرامش ورزشگاه انقلاب درست بود اما انگار او گزارشگر شبکه البرز بود و به عنوان میزبان هر چه در توان داشت برای شهرش گذاشت تا همه چیز را خوب توصیف کند.


البته خیابانی امروز شروع خوبی داشت اما کم کم اشتباهاتش را شروع کرد و بعضا حرف هایی می زد که هضمش برای مخاطب سخت بود مثل اینکه "یک مهاجم بسیار معرروف به بازی می آید؛ مقداد قباخلو".


نکته جالب دیگر آنجا بود که خیابانی مدام اصرار داشت ورزشگاه پر شده و 13 هزار نفر در استادیوم هستند اما درهمان لحظه انگار که تصویربردار بخواهد او را شیرفهم کند دروبین را به سوی سکوهای خالی گرفت اما جواد این صحنه را ندید يا خودش را به نديدن زد.


به هر حال اولین گزارش زنده جواد در کرج برای او و شهرش خوبش یمن بود و حالا استاندار و مسئول سیمای البرز قدر این مهره کلیدی را بیشتر از قبل خواهند دانست.
سايت گل
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها