کد خبر: ۱۵۷۶۲۶
زمان انتشار: ۰۰:۱۰     ۲۵ مرداد ۱۳۹۲
گوش هلندي تيم فوتبال بايرن‌مونيخ اعلام کرد، براي قرار گرفتن در ترکيب اصلي بايرن‌مونيخ از مبارزه با ماريو گوتسه هراسي ندارد.
انتهاي فصل گذشته بود که باشگاه بايرن‌مونيخ اعلام کرد با بورسيا دورتموند به توافق رسيده تا با رقم 37 ميليون يورو ماريو گوتسه، هافبک نفوذي زردپوشان وستفالن را به خدمت بگيرد.

به گزارش تسنيم،آرين روبن، بال هلندي باواريايي‌ها در گفت‌و‌گو با نشريه «بيلد» آلمان در خصوص پيوستن گوتسه به بايرن گفت: حضور گوتسه در ترکيب بايرن تهديدي براي جايگاه بازيکنان ديگر نيست. هر کسي بايد به خودش اعتقاد داشته باشد و از رقابت نترسد. واقعا به دنبال اين هستم تا در کنار ماريو بازي کنم.

وي افزود: گوتسه بازيکني فوق‌العاده است. يکي از نقاط قوت ما در سال گذشته اين بود که غيبت بازيکنان کليدي‌مان باعث ضعف ما نشد.

اتحاديه فوتبال اروپا (يوفا) اخيرا نام فرانک ريبري از بايرن‌مونيخ، ليونل مسي از بارسلونا و کريستيانو رونالدو از رئال‌مادريد را به عنوان کانديداهاي نهايي کسب عنوان بهترين بازيکن اروپا معرفي کرده است.

مهاجم 29 ساله سرخپوشان مونيخ تصريح کرد: اگر ريبري اين عنوان را از آن خود کند واقعا سزاوارش است و افتخاري براي باواريايي‌ها هم خواهد بود. بايرن‌مونيخ تيمي است که باعث درخشش بازيکنان به صورت فردي هم مي‌شود. مسي و رونالدو فوق‌العاده هستند ولي ريبري فصل گذشته با بايرن، سه عنوان قهرماني را از آن خود کرد و به نظر من براي تصاحب اين عنوان شايسته‌تر است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها