کد خبر: ۱۶۰۱۶۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۰۳ شهريور ۱۳۹۲
هميشه اواخر ديدار هاي پرسپوليس" تماشاگران" دوست نداشتند بازي به اتمام برسد .حمله يکپارچه از پرسپوليس و سپر دفاعي از حريفان بود ! اما مثل اينکه روزگار برعکس شده .

هميشه اواخر ديدار هاي پرسپوليس" تماشاگران" دوست نداشتند بازي به اتمام برسد .حمله يکپارچه از پرسپوليس و سپر دفاعي از حريفان بود ! اما مثل اينکه روزگار برعکس شده . تيم نفت گستاخانه دقايق آخرين حمله مي کند . حمله مي کند ؟چون در خط هافبک پرسپوليس مشکلاتي وجود دارد . دقيقه 92 که خيلي از تماشاگران با بينش تساوي در بازي به اتوبان  افسريه مي رسند، دروازه پرسپوليس باز مي شود .

صحنه گل را مرور مي کنيم . يک توپ در جناح راست پرسپوليس .ماهيني مثل يک بازيکن آماتور دريبل مي خورد و از بازي خارج مي شود . پاس رو به عقب و بي نظير بازيکن نفت که اين نوع پاس ها حاصل تمرين خوب است . سيد جلال سوتي دوم را مي دهد . يک تکل ناموفق ، توپ با دو ضرب ديگر چکشي وارد دروازه مي شود . در صحنه گل برتري عددي با بازيکنان پرسپوليس است 6در مقابل 4 اما اين 4 نفر جملگي تاثير گذار، در نقطه مقابل 6 نفر نه يارگيري مي کنند و نه جايگيري درستي دارند . درست مثل گل سايپا به پرسپوليس که از يک ضربه کرنر و برتري عددي 9 در مقابل 7 بازيکن سايپا، يک فضاي مناسب براي شوتزني بوجود آمد و سايپا به گل رسيد .چون هافبک دفاعي پرسپوليس رفته بود، در دل خط دفاعي ! در همان صحنه گل سايپا هم خبري از يارگيري و جايگيري صحيح نبود. حالا اگر پرسپوليس کمتر گل خورده، بايد يقه مهاجمان حريف را گرفت .

تيم گل مي خورد تا برود و باز تمرين کند. با محمد دائي ،داداش که سابقه بازي در تيم چاي دلنشين پايتخت را دارد براي هفته بعدي اين دفاع را کاتاناچيو خواهد کرد . هفته 6 و دو باخت يعني يک سوم ناکامي و با علم آمار، پايان فصل" ميانه جدول" و باز عذرخواهي !
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها