کد خبر: ۱۶۰۹۱۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۰۶ شهريور ۱۳۹۲
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: «تا پایان شهریور ماه تا حدود زیادی از مشکلات مالی برطرف می شود و پیش از دربی هم مدیرعامل بازیکنان را شارژ می کند.»

598؛ حسن زمانی درباره جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال که روز دوشنبه برگزار شد عنوان کرد: «جلسه خوبی برگزار شد. فتح الله زاده گزارشی از موفقیت های تیم ارائه کرد و هیات مدیره از او تقدیر به عمل آورد. به مدیرعامل، کادر فنی و بازیکنان به دلیل شرایط فعلی استقلال تبریک می گوییم.»

 

وی ادامه داد: «بحث کسر یک امتیاز از استقلال هم در این جلسه بررسی شد. خواستیم تا مراحل قانونی طی شود و اعتراض باشگاه مورد پیگیری قرار بگیرد تا استقلال به حقش برسد. یکی دیگر از مباحث جلسه استفاده از تولیدات داخلی به فرمایش مقام معظم رهبری بود که در بحث تولیدی پوشاک این موضوع انجام خواهد گرفت.»

 

عضو هیات مدیره استقلال درباره اینکه آیا برای رفع مشکلات استقلال چاره اندیشی شده است یا نه گفت: «اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است. تا پایان شهریور ماه تا حدود زیادی از مشکلات مالی برطرف می شود و پیش از دربی هم مدیرعامل بازیکنان را شارژ می کند.»

 

وی درباره شایعات پیرامون بازگشت مجتبی جباری به استقلال اظهار داشت: «آقای جباری قبل از هر چیز باید مسائلی که باعث شد از استقلال برود را برطرف کند. او باید از فتح الله زاده و هواداران عذرخواهی کند و بپذیرد استقلال باعث رشدش شد. او اول این کارها را انجام بدهد بعد شاید بشود برای بازگشتش کاری کرد.»

 

زمانی درباره دربی پایتخت و کری محمد رویانیان پای پلکان هواپیمای پرسپولیس قبل از عزیمت به نجف اشرف گفت: «به نظرم باید کاری کرد که فرهنگ دو باشگاه حفظ شود. نباید کاری انجام داد که هوادار تحریک شود. به نظرم رویانیان کار درستی انجام نداد.»

اوج نیوز

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها