کد خبر: ۱۶۰۹۵۵
زمان انتشار: ۱۵:۵۷     ۰۶ شهريور ۱۳۹۲
یادواره شهدای عرصه جهادی و 130 شهید والا مقام شرق تهران، فردا همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد سپهسالار حسین (ع) با سخنرانی حجت الاسلام ابوترابی فرد و سردار عسگری برگزار می شود.

به گزارش 598 به نقل از پایگاه خبری جهادگر؛ یادواره شهدای عرصه جهادی و 130 شهید والا مقام شرق تهران فردا همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد سپهسالار حسین (ع) با سخنرانی حجت الاسلام ابوترابی فرد و سردار عسگری برگزار می شود.

براساس این گزارش؛ این مراسم برای تجلیل از 130 شهید شرق تهران و تعدای از شهدای عرصه جهادی برگزار خواهد شد؛ از جمله شهیدان مومنی، جنیدی، کلاته وعابدی زادگان.

همچنین در مراسم یادواره شهدای والا مقام مسجد سپهسالار حسین علیه السلام و شهدای عرصه جهادی که به همت گروه جهادی شهید طباطبایی نسب و پایگاه مقاومت شهید نصرتی برگزار می شود؛ حجت الاسلام ابوترابی فرد نایب رییس مجلس شورای اسلامی و سردار مجتبی عسگری، به سخنرانی خواهند پرداخت.

در ادامه این مراسم خانه سرود انقلاب اسلامی به اجرای چند برنامه می پردازد. و همچنین از خانواده های شهدای عرصه جهادی تقدیر و تشکر به عمل می آید.

از همه گروه های جهادی برای حضور در این مراسم دعوت شده است تا با همدلی و انسجام بیشتر بین اعضای گروه ها با تلاش و همت و پشتکار بیشتری در این عرصه خدمتگذاری نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها