کد خبر: ۱۶۲۴۶۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۰     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
ژوزه مورينيو، مسوت اوزيل را بهترين شماره 10 جهان دانست. او گفت که آرسنال با جذب اين هافبک آلماني به جمع مدعيان قهرماني در ليگ برتر انگليس اضافه شد
رئال مادريد در آخرين روز فصل جابه‌جايي تابستاني حاضر شد، مسوت اوزيل، هافبک آلماني خود را به آرسنال بفروشد؛ تصميمي که تعجب ژوزه مورينيو سرمربي سابق کهکشاني‌ها را برانگيخته است.

به گزارش ايسنا،مورينيو که از علاقمندان به سبک بازي مسوت اوزيل است و خود او اين هافبک آلماني را از وردربرمن به رئال آورد در واکنش به پيوستن اوزيل به آرسنال گفت: اوزيل يک بازيکن بي نظير است. هيچ نسخه اي از او حتي در سطح پائين تر هم وجود ندارد. او بهترين شماره 10 جهان است. اوزيل با حرکات خود در ميدان کار را براي من و هم تيمي هايش آسان مي کرد. همه اوزيل را دوست داشتند. بازي او معجوني از بازي فيگو و زيدان بود.

مورينيو درباره اين سوال که چرا با انتقال دمبابا به آرسنال مخالفت کرد گفت: پيشنهاد آرسنال براي انتقال قرضي دمبابا را رد کرديم و دليل آن مسوت اوزيل بود. با آمدن اوزيل آرسنال هم به مدعيان کسب عنوان قهرماني در ليگ برتر انگليس اضافه شد.

اوزيل در رئال مادريد شماره 10 را بر تن مي کرد اما در آرسنال قرار است با شماره 11 به ميدان رود. او پس از جدايي از رئال مادريد از تماشاگران اين تيم تشکر کرد و دليل جداي اش را کارلو آنچلوتي سرمربي جديد اين تيم دانست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها