کد خبر: ۱۶۲۹۴۶
زمان انتشار: ۲۰:۰۲     ۱۶ شهريور ۱۳۹۲
تداوم خبرسازی رسانه های غربی در خصوص سوریه:
خبرگزاری ان بی سی نیوز نیز با انتشار این خبر نوشت استفاده از بمب افکن های B-2 و B-52 به ایالات متحده این فرصت را خواهد داد تا تجهیزات نظامی سوری را در هر نقطه ممکن مورد هدف قرار دهند. و جا به جایی تسلیحات نمی تواند مانع از هدف قرار گرفتن آنها بشود. حال این سوال مطرح است که چگونه می توان اهداف مورد حمله را افزایش داد اما کماکان از یک هجوم محدود و معین دم زد؟ و آیا امریکا توانست اصل مدعای خود مبنی بر دست داشتن دولت اسد در حمله شیمیایی را اثبات کند که این بار از جا به جایی مواد شیمیایی توسط وی سخن می گوید؟
به گزارش سرویس بین الملل پایگاه 598، سی بی اس نیوز فاش کرد پنتاگون اهداف بالقوه برای حمله نظامی به سوریه را گسترش می دهد. یکی از مقامات پنتاگون که نامی از او برده نشده در گفتگو با دیوید مارتین، گزارشگر سی بی اس نیوز، اعلام کرد دلیل این کار اطلاعات جدیدی است که منابع جاسوسی درباره تحرکات جدید دولت اسد در اختیار آنها قرار داده اند.

این فرد به نقل از منابع مجهول فوق الذکر افزود: ”به نظر می رسد نیروهای نظامی بشار اسد در حال جا به جایی مواد شیمیایی برای استفاده مجدد از آنها هستند." وی اظهار داشت گسترش اهداف به معنی وسعت دادن به مقیاس حمله نظامی نیست!!

خبرگزاری ان بی سی نیوز نیز با انتشار این خبر نوشت استفاده از بمب افکن های B-2 و B-52 به ایالات متحده این فرصت را خواهد داد تا تجهیزات نظامی سوری را در هر نقطه ممکن مورد هدف قرار دهند. و جا به جایی تسلیحات نمی تواند مانع از هدف قرار گرفتن آنها بشود.



حال این سوال مطرح است که چگونه می توان اهداف مورد حمله را افزایش داد اما کماکان از یک هجوم محدود و معین دم زد؟ و آیا امریکا توانست اصل مدعای خود مبنی بر دست داشتن دولت اسد در حمله شیمیایی را اثبات کند که این بار از جا به جایی مواد شیمیایی توسط وی سخن می گوید؟

این در حالی است که دیروز خبرگزاری های امریکایی از حرکت ناوهای روسی به سمت دریای مدیترانه خبر می دادند که موجب افزایش حساسیت موضوع گشته است. در همین حین، نظرسنجی های انجام شده حاکی از این موضوع است که امریکایی ها از دخالت دولت خود در مسائل غرب آسیا ناراضی اند. در همین رابطه اوباما –که از عدم حمایت مردمی احساس خطر کرده است- اظهار داشت به زودی در سالگرد حادثه 11 سپتامبر از چرایی این مداخلات سخن به میان خواهد آورد.

امریکا قطعا برای همراه کردن ملت خود نیاز به سوء استفاده از احساسات وطن دوستانه آنان و گره زدن حوادث سوریه به ماجرای 11 سپتامبر است. روی دیگر این بازی سیاسی از دیروز آغاز شد: برخی سایت های خبری امریکایی مدعی شدند منابع اطلاعاتی به آنها خبر داده اند ایران به وسیله ترغیب شبه نظامیان شیعه عراقی به یورش به سفارت امریکا در عراق، حمله ایالات متحده به سوریه را تلافی خواهد کرد.

اگرچه مقامات ایران این شایعه را تکذیب کرده اند اما با انتشار چنین اخبار کذبی، حتی اگر یک خودروی امریکایی در عراق پنچر شود امریکا بهانه کافی برای ادامه خصومت های خود را به دست خواهد آورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۳۰
* نظر:
ارسال نظرات
hosin
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۰ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۲
۰
۰
واعتصمو بحبل الله جميعا ولا تفرقو
مكرو ومكرالله والله خيرو الماكربن
با تشكر از سايت محترم و شما هموطن عزيز اينجانب اعلام ميدارم كه شكست اخير امريكا و متحدانش و اسرائيل در جنگ 33 روزه اخير خود كليد پيروزي جنگ سوريه است و اگر مردم سوريه وملت لبان وهمسايگان سوري اقدام به مبارزه همه جانبه وشليك موشكهاي خود به اسرائيل ادامه دهند و ما انسانهاي آزاده سراسر جهان از حالا پيش بيني اين جنگ را قطعي بدانيم و براي كمك به اين پيروزي باهم يكددل يك صدا متحد شويم وبدانيم كه دولتمردان امريكا و متحدانش كه از انسانيت خويي نبرده اند براي رسيدن به منافع خود هر كار ي از كشتار مردم بي دفاع و بي گناه جهان بخصوص كودكان سوريه كه به بهانه راه اندازي جنگ قتل عام شدند و تمام كودكان و مردم بي گناهي كه روزانه در سراسر دنيا و بخصوص مناطق مختلف خاورميانه كشتار ميشوند و همچنين مردم خود بجرم آزادي خواهي فرو گذاري نميكنند .و بايد در مقابل آنها متحد شد و راهي جز اين نيست و در همه كتب آسماني و اديان الهي و همه پيامران خدا و عقلا راهي جز اتحاد ميان انسانها براي مبارزه با خونخواران جهان وجود ندارد و دشمن همه ما انسانها همانها هستند و هيچگاه بخود شك راه ندهيد و از عقل ومنطق خود در راه شناخت اين مسير استفاده كرده واجازه سوء استفاده رسانه ها را از خود سلب نماييد.پس خواهش ميكنم به اين نداي وحدت كه از همه آزاديخواهان شنيده ميشود گوش داده و براي شروع از كوچكترين توان خود كه بزرگترين قدرت اتحاد است به تحريم مصنوعات و توليدات انها و وابستگانشان روي ميآوريم و اين بزرگترين قدرت ماست ودر مراحل بد هركاري كه ميتوانيم از عدم همكاري و كارشكني در برنامه ها و طرحهايشان تا مبارزه فيزيكي و شركت در جنگ و اين جانب اعلام ميدارم كه جان و مال و روحم را در راه اين مبارزه گذاشته و در اين راه از هيچ كاري فروگذاري نخواهم كرد و اين متن را به همه خانواده دوستان و انسانهاي آزاده در سراسر دنيا مخابره مينمايم.و از شما خواهشمندم اين كار را انجام دهيد.كه امام حسين عليه السلام فرمود اگردين نداريد لااقل آزاده باشيد.
در مسير هركه غير حق باشد رفتي است.
پس اگر ثابت كردند كه تروريستها (اينبار مثل هميشه و مثل عراق )از سلاح شيميايي استفاده كرده اند چي و ديگر نوبت ما مردم آزاده جهان است كه امريكا و متحدانش را بخاطر استفاده از بمب اتم عليه مردم ژاپن محاكمه كرد .و بخاطر توليد و در دسترس قرار دادن سلاح شيميايي براي رژيم عراق و هزاران جرم و جنايتي كه روزانه عليه بشريت بكار ميرود
پاسخ
louis vuitton outlet online
China
۰۳:۵۳ - ۲۳ آبان ۱۳۹۳
۰
۰
At the end of two road journeyONPlace the best of a $79see approximately $113 and visitors will flip absent. When you are it genuine the relatively easy gladness in a bestBarclays center as the first game
louis vuitton outlet online http://www.toniwilhite.com/
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها