کد خبر: ۱۶۳۸۵۳
زمان انتشار: ۱۹:۴۳     ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس معتقد است دربي 77 بار فني خاصي نداشته و بازيکنان بيشتر همديگر را مي‌زدند.
بهزاد غلامپور در مورد عملکرد نيلسون و خط دفاعي پرسپوليس تا به اينجاي فصل اظهار داشت: اگر پرسپوليس در 8 هفته فقط 3 گل دريافت کرده، حاصل زحمت تمام بازيکنان است. البته فوتبال بالا و پايين دارد اما تلاش و زحمت بچه‌ها در ثبت اين رکورد تاثيرگذار بوده است.

به گزارش تسنيم ، وي در خصوص اينکه چرا تقابل پرسپوليس و استقلال کيفيت فني لازم را نداشت، عنوان کرد: اگر تيمي در دربي شکست بخورد هوادارانش تا چند ماه ضربه شديدي مي‌خورند. به عقيده من حساسيت بيش از حد باعث شد تا دربي کيفيت لازم را نداشته باشد.

مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس ادامه داد: هواداران پرسپوليس و استقلال بايد بعد از دربي صبور باشند و بدانند هر نتيجه‌اي که در اين مسابقه رقم بخورد قابل جبران است. مسابقه جمعه که فقط بزن، بزن شده بود و کيفيت لازم را نداشت اما اميدوارم در دربي‌هاي آينده اين اتفاق رخ ندهد.

غلامپور در پاسخ به اين سوال که «چه دليلي باعث تا دربي به خشونت کشيده شود؟»، تاکيد کرد: اين سوال را بايد از خود بازيکنان بپرسيد اما فکر مي‌کنم بازي بار فني خاصي نداشت و بيشتر درگيري‌ها به خاطر تنش‌هاي زياد مسابقه بود، هر 2 تيم مي‌خواستند که تحت هر شرايطي بازنده دربي نباشند.

وي در واکنش به تشويق شدنش از سوي هواداران پرسپوليس گفت: من آمده‌ام تا تجربياتم را به بازيکنان انتقال بدهم و به علي دايي و تيمش کمک کنم، اميدوارم بتوانم به نحوي شايسته کارم را انجام دهم و سربلند باشم.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها