کد خبر: ۱۶۴۰۹۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۳     ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
تهيه کننده برنامه فوتبال برتر گفت: «زماني که حاضران در ورزشگاه با ديدن شيريني سوت و جيغ مي‌زدند، او هنوز داشت چرت مي‌زد!»

598؛ مهدي هاشمي، به عنوان تهيه کننده برنامه فوتبال برتر مسئول مستقيم و پخش زنده کليه بازي‌هاي ليگ و طبعا دربي 77 است. روز جمعه کارگردان برنامه که در ورزشگاه آزادي حضور داشت موفق شد سعيد شيريني را در حال چرت زدن شکار کند، همان طور که پيش تر کي‌روش را در اين حالت شکار کرده بود. با مهدي هاشمي درباره برنامه روز جمعه و شکار اين صحنه‌ها حرف زديم که در ادامه مي‌آيد:


* ظاهرا اقدامات حاشيه‌اي شما باز هم جنجال ايجاد کرده؟
- چطور مگر، کدام اقدام حاشيه‌اي...؟


* همين که صحنه چرت زدن سرپرست پرسپوليس را شکار کرده‌ايد؟
- جدا، جالب نيست در ميان هياهوي يکصد هزار هوادار و داد و فريادهاي پي در پي علي دايي بر سر بازيکنان و تماشاي هيجان مسابقه کسي بتواند چرت بزند.


* حالا اين مسئله اتفاقي بود؟
- پيش از آغاز بازي در اتاق فرمان صحبت از موضوع چرت‌زدن کي‌روش در بازي‌هاي يکي دو هفته پيش شد و يکي از تصويربرداران اعزامي به ورزشگاه گفت مطمئن باش اگر امروز هم يک صحنه شبيه به آن پيش آمد، آن را شکار مي‌کنم. وقتي انگيزه اش را ديدم او را مسئول همين صحنه‌ها کردم و ديديد چه لحظات نابي را شکار کرد.


* اين بازي نسبت به ديدارهاي قبلي تفاوت خاصي داشت؟
- از چه لحاظ؟


* تماشاگران از شيوه فيلمبرداري و کارگرداني دربي 77 ناراضي بودند؟
- مثلا در چه مواردي؟


* صحنه‌هاي آهسته به اندازه کافي نشان داده نشد و تعدادي در لحظات حساس هم جا مانده بود يا تصوير مملو بوده از نماهاي دور؟
- باور کن ما هميشه براي بازي‌هاي ليگ با 8 دوربين برنامه‌ها را ضبط مي‌کنيم و همين تعداد به طور کامل يک ديدار را پوشش مي‌دهند اما با علم به اتفاقات حاشيه‌اي 12 دوربين به ورزشگاه آورديم و يکي کلا وظيفه داشت که صحنه‌هاي حاشيه‌اي را شکار کند. به همين خاطر وقتي از شما مي‌شنوم پخش صحنه آهسته و تعقيب توپ با اشکال رو به رو بوده و در اکثر مواقع دوربين‌ها جا مانده است تعجب مي‌کنم.


* چرا تعجب؟
- چون معتقدم روز جمعه همه توقع ديگري از بازي داربي هفتاد و هفت داشتند که حاصل شد. حالا که از اين وضعيت ناراضي هستند چه کسي بهتر از تلويزيون؟ مي‌گوييم تلويزيون بازي را بد نشان داده و به همين خاطر دربي مثل هميشه به دل ما نچسبيده است.


* مطمئن هستيد اين انتقادات فقط به خاطر قضيه‌اي است که عنوان کرديد؟
- بله خود بنده تا به حال فوتبال به اين زشتي نديده بودم.


* سعيد شيريني تماس نگرفته که به خاطر اين تصوير گلايه کند؟
- نه او در ورزشگاه هم متوجه نشد و زماني که حاضران در ورزشگاه با ديدن شيريني سوت و جيغ مي‌زدند هنوز داشت چرت مي‌زد!


* صحنه شکار چرت زدن کي‌روش هم کار شما بود؟
- بله، آن صحنه را هم ما شکار کرديم البته واقعا به ارزش کار همکارانم واقف هستيم و در اين مورد نهايت دقت را انجام مي‌دهيم. اگر قرار است از روي اين تصاوير کميته انضباطي تصميم بگيرد و حکم بدهد بايد خيلي از مسائل را در نظر داشته باشي.
روزنامه نود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها