کد خبر: ۱۶۴۱۶
زمان انتشار: ۰۹:۵۲     ۰۴ مرداد ۱۳۹۰

مقاله يك عضو حلقه جرس مبتني بر تخطئه تندروي و بي خردي اپوزيسيون جمهوري اسلامي و تاكيد وي بر اينكه همين تندروي ها باعث شد جمهوري اسلامي نيز شدت عمل به خرج دهد و قدرت عمل را از اپوزيسيون بگيرد، همچنان موجبات خشم و ابراز تنفر شديد را در محافل ضدانقلاب فراهم كرده است.

به گزارش رجانیوز به نقل از کیهان، سايت ضدانقلابي بالاترين، ابراهيم نبوي نويسنده جرس را كسي معرفي كرد كه خطرناك تر از مارادوناست و گل به جبهه اپوزيسيون مي زند. بالاترين نوشت: همراهان جنبش سبز خواهشاً مارادونا را ول كنيد، يكي اين غضنفر را بگيرد. متاسفانه باز هم او گل به خودي زد و سخن زيدآبادي را كه توصيه كرده بود فقط طنز بنويسد و از جدي نوشتن خودداري كند، ناديده گرفت و اسباب خوشحالي روزنامه كيهان و سردبيرش حسين بازجو را فراهم كرد.

پايگاه خودنويس نيز ضمن انتشار يك كاريكاتور نوشت: از اتاق فكر اسب تروا بهتر از اين درنمي آيد. نوشته ابراهيم نبوي نه اتفاقي است و نه از سر ناآگاهي بلكه ربط مستقيم به هيجان ميزان مشاركت مردم در انتخابات دارد.

خودنويس، نويسنده جرس را متهم به دلقك بازي و سيرك بازي و درافشاني كرده و نوشت «اگر او قصد خودكشي داشت كامل موفق شد». خودنويس در عين حال كاريكاتوري را منتشر كرد كه در آن يك درازگوش به اسب تروا مي گويد «تو ديگه خيلي خري!».
نام اسب تروا با سناريوي مضحك مهاجراني و نبوي براي تسخير ميدان آزادي در 22بهمن 88 قرين شده است. ابراهيم نبوي در جريان دعوت به اغتشاش در بهمن ماه سال گذشته نيز با هيجان تمام معركه گيري مي كرد و مدعي بود جمعيت چند ميليوني خيابان ها را در برخواهند گرفت اما پس از سپري شدن وعده هاي دروغ، دچار نوعي افسردگي و احساس بيهودگي شد. برخي محافل ضدانقلاب به اعتبار همين رفتارهاي تند و پرنوسان و تمسخربرانگيز نويسنده جرس، وي را به غلط متهم مي كنند كه نفوذي جمهوري اسلامي است.

خودنويس درباره مواضع آشفته نويسنده جرس يادآور شده است: متاسفانه عده اي از ماها، فرق بين طنزنويس و يك انسان [...]، بي ادب و البته بي كاراكتر رو نميفهميم و به همين خاطر امكان داره كه بعضي از اين افراد، در شرايط بخصوصي از زمان، يك كم بادكنن و بزرگ شن، كه يقينا يك چيز موقتي خواهد بود و جاي مهمل گو و مزخرف باف، هميشه معلوم خواهد شد!

يه مشكل ديگه اينه كه يارو كه هجو ميگه، يابوش رم ميكنه و ورش ميداره و يكهو خودش رو در لباس مفسر ميبينه! انوقتم به كم راضي نيست كه مثلا مسابقات بين المللي يه قل و دو قل رو تفسير كنه، نه بابا يكراست ميره سراغ نتايج سياسي گرفتن از تحقيقات عميق جامعه شناسيش!

زنده باد ج.الف كه بايد با اين موجودات ارزان، و بدرد نخور و محصولات بي كيفيتشون سر كنيم.

فحاشي به طنزنويس فراري و شكستن همه كاسه و كوزه هاي ورشكستگي اپوزيسيون بر سر وي در حالي است كه اين مهره بخت برگشته پس از دو سال هيجان زدگي تند به اين نتيجه رسيده كه چيزي به اسم جنبش سبز وجود ندارد و اكثريت ملت ايران پاي جمهوري اسلامي ايستاده اند و به همين دليل با نظام بايد كنار آمد. وي همچنين به اين باور رسيده كه اپوزيسيون قدرت فهم و تحليل درست از شرايط را ندارد و كوركورانه در همان باتلاق هايي وارد مي شود كه طي 30 سال گذشته پا گذاشته اما عبرت نياموخته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها