کد خبر: ۱۶۴۵۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۲۰ شهريور ۱۳۹۲

به گزارش 598 به نقل از 90: ديروز براي نظرخواهي در خصوص اتفاقات داربي 77 سراغ وحيد قليچ‌ رفتيم تا نقطه نظرات مربي دروازه‌بان‌هاي اسبق سرخپوشان را در مورد ديدار اخير دو تيم پرسپوليس و استقلال جويا شويم اما نکته جالب توجه اينکه قليچ در لابه‌لاي حرف‌هايش به غيبت بهزاد غلامپور در روي نيمکت پرسپوليس اشاره داشت و پيرامون اين موضوع به نود گفت: ديديد غلامپور بالاخره ماهيت خودش را نشان داد و ثابت کرد استقلالي است؟!
وي در ادامه افزود: غلامپور به روز مبادايي مي‌انديشيد که از علي دايي جدا شود و بخواهد با يکي از مربيان استقلال همکاري کند و در آن زمان براي ديدار روز جمعه گذشته حرفي براي گفتن داشته باشد چون در چنين شرايطي مي‌تواند بگويد چون به استقلال تعلق خاطر داشته به هر بهانه‌اي که بوده دقايق زيادي روي نيمکت پرسپوليس ننشسته تا مقابل تيم محبوبش قرار نگيرد!

غلامپور: ما مربيان با سيستم چرخشي روي نيمکت مي‌نشينيم
غلامپور در پاسخ به خبرنگار 90 اذعان داشت در جريان ديدار با استقلال نوبت او نبوده که روي نيمکت پرسپوليس بنشيند لذا مجبور شده در تمام وقت بازي داربي 77 را از روي سکوهاي ورزشگاه دنبال کند.
دروازه‌بان اسبق استقلال و مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس در ادامه تصريح کرد: چون نمي‌خواهيم نيمکت پرسپوليس بي‌دليل شلوغ شود کمک‌هاي علي دايي به نوبت روي نيمکت قرار مي‌گيرند و روز جمعه هم نوبت من بود که سکونشيني کنم پس اين قضيه به استقلالي بودن يا پرسپوليسي بودن! بنده ارتباطي ندارد.

غلامپور سئوال پاياني اين گفت‌وگوي کوتاه را به بهانه حضور در جلسه قيچي کرد! و در حالي که به وضوح صداي بوق ماشين و خودروهاي در حال تردد در کنارش از راه گوشي تلفن همراه مربي پرسپوليس شنيده مي‌شد حاضر نشد به سئوال ما پاسخ دهد که چرا تا به حال اين سيستم چرخشي ميان سرخپوشان وجود نداشته و در آستانه داربي مربيان پرسپوليس به اين فکر افتاده‌اند که بايد دور علي دايي را خلوت کنند!

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها